قهرمانی ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری جوانان 2016 با حضور جوان مسجدسلیمانی
قهرمانی ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری جوانان 2016 با حضور جوان مسجدسلیمانی

شهر اولین ها// مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان گفت: ما تلاش کردیم وزنه برداران به مدال برسند اما در مسابقات جهانی مدال گرفتن کار آسانی نیست و بضاعت ما نیز همین اندازه بود. به گزارش شهر اولین ها،فراز رامهرمزی درباره قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مسابقات جهانی 2016 بیان کرد: ما به مدت 7-8 […]

شهر اولین ها// مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان گفت: ما تلاش کردیم وزنه برداران به مدال برسند اما در مسابقات جهانی مدال گرفتن کار آسانی نیست و بضاعت ما نیز همین اندازه بود.

به گزارش شهر اولین ها،فراز رامهرمزی درباره قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مسابقات جهانی 2016 بیان کرد: ما به مدت 7-8 ماه اردو داشتیم و در این مدت وزنه‌برداران و کادر فنی با حمایت فدراسیون شبانه روز کار کردند.  خدا را شکر وزنه برداران را به آن حدی رساندیم که در مسابقات جهانی شرکت کنند  و امتیاز خوبی بگیرند و در رقابت با تیم‌های مدعی چون گرجستان، لهستان، ژاپن قهرمان شدیم و به جامعه ورزش و خانواده وزنه برداری تبریک می گویم.  

 او در پاسخ به این پرسش که وزنه برداران چقدر توانستند انتظارات را برآورده کنند، تصریح کرد: ما تلاش کردیم وزنه برداران به مدال برسند اما در میدان بزرگ جهانی مدال گرفتن کار آسانی نیست. باید ورزشکار فکرش را جمع کند  و کار فنی خود را انجام دهد. البته ما از ملی پوشان راضی هستیم تمام آنها در کسب امتیاز سهیم بودند و امیدوارم پشتوانه ای برای تیم بزرگسالان باشند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره اینکه انتظار می‌رفت تعداد مدال بیشتری کسب شود، گفت: تیم در 7-8 ماه ساخته شد و زمان زیادی نبود که تمام وزنه‌برداران به صورت یک دست در مسابقات شرکت کنند و امید به تعداد مدال بالا داشته باشیم، درواقع بضاعتمان همین اندازه بود. از طرفی اکثر ملی پوشان تاکنون میدان بین المللی ندیده بودند، بنابراین به رضا بیرالوند و علیرضا دهقان تبریک می‌گویم.

رامهرمزی با اشاره به اینکه برای امیر حسین فضلی هم شانس مدال قائل بودند، بیان کرد: فضلی اگر حرکت آخر را می زد مدال برنز می گرفت. فکر می‌کنم بدشانسی آورد زیرا او وزنه‌بردار باتجربه ای است و انتظار داشتیم 217 کیلوگرم را بزند اما نشد. در مسابقات جهانی هم هر حرکتی که از دست برود شانس مدال گرفتن وزنه‌بردار پایین می‌آید.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند اگر تیم‌های مانند روسیه یا چین با ترکیب کامل در مسابقات شرکت می‌کردند کار ایران برای قهرمانی سخت بود، تصریح کرد: فدراسیون جهانی به دنبال ریشه کن کردن دوپینگ است و در این مسابقات نیز این موضوع را سخت کنترل می‌کرد. هر تیمی هم که با ترکیب کامل نیامد احتمالا در ترکیب مشکل داشته اما ما با ترکیب کامل به مسابقات رفتیم که افتخاری محسوب می شود.

مربی تیم ملی در مور برنامه های تیم جوانان نیز گفت: فدراسیون تمرکزش را بر روی تیم المپیک خواهد گذاشت تا مقام‌های خوبی به دست آید. من نیز برای تیم المپیک آرزوی موفقیت دارم. احتمالا بعد از المپیک برای حضور تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی می کنیم.

رامهرمزی در پاسخ به این پرسش که میان او و حید ربیعی سرمربی تیم مشخص شده است، گفت: خیر. ما هر دو مربی هستیم و مشکلی هم نداریم. ما در هر جایگاهی به فکر خدمت کردن هستیم./ایسنا