قربانیان جوان آبهای منطقه اندیکا و کم توجهی های سریالی در اینخصوص !؟
قربانیان جوان آبهای منطقه اندیکا و کم توجهی های سریالی در اینخصوص !؟

سایت خبری شهر اولین ها// دریاچه سد شهید عباسپور بار دیگر قربانی گرفت و جسد جوان غرق شده در انی دریاچه پس از جستجوی فراوان پیدا شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، ظهر امروز پس از تماس تلفنی شهروندان با امدادگران جمعیت هلال‌احمر مبنی بر غرق شدن جوانی در دریاچه پشت سد […]

سایت خبری شهر اولین ها// دریاچه سد شهید عباسپور بار دیگر قربانی گرفت و جسد جوان غرق شده در انی دریاچه پس از جستجوی فراوان پیدا شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، ظهر امروز پس از تماس تلفنی شهروندان با امدادگران جمعیت هلال‌احمر مبنی بر غرق شدن جوانی در دریاچه پشت سد شهید عباسپور، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جستجو برای یافتن این جوان آغاز شد.جست‌وجوی برای یافتن جسد این جوان به علت گستردگی منطقه و گل‌آلود بودن آب برای زمان طولانی به درازا کشید اما در نهایت غواص سد شهید عباسپور جسد این جوان را از آب کشید.

این جوان همراه با خانواده اش از یکی از شهرهای مجاور برای تفریح به این منطقه گردشگری آمده بود که این حادثه برای وی رخ داد.

در سال های گذشته نیز موارد زیادی از غرق شدن جوانان در این دریاچه اتفاق افتاده است که توجه جدی متولیان پیشگیری از وقوع حوادثی اینچنین را بیش از پیش ضروری می نماید.

مرجع:اندیکانیوز