فجرسپاسی ۱-نفت مسجدسلیمان۰/باز هم شیراز و حافظیه؛ باز هم برد ناپلئونی… !؟
فجرسپاسی ۱-نفت مسجدسلیمان۰/باز هم شیراز و حافظیه؛ باز هم برد ناپلئونی… !؟

سایت خبری شهر اولین ها//دیدار تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر به سوئد میزبان خاتمه یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فجرسپاسی صدرنشین لیگ در نیمه اول مقابل دفاع منسجم تیم نفت کاری از پیش نبرد. کلانتری نسبت به بازی قبلی چند تغییر در ترکیب تیمش […]

سایت خبری شهر اولین ها//دیدار تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر به سوئد میزبان خاتمه یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فجرسپاسی صدرنشین لیگ در نیمه اول مقابل دفاع منسجم تیم نفت کاری از پیش نبرد. کلانتری نسبت به بازی قبلی چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود تا در یک بازی خانگی با حمایت تماشاگران شیرازی مقابل نفت مسجدسلیمان به سه امتیاز برسد. بازیکنان فجرسپاسی گرچه در اکثر اوقات نیمه اول کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی دفاع فشرده سفیدپوشان نفت به یاران میزبان اجازه خلق موقعیت های گلرنی را نمی داد و بازی بصورت پایاپای و نزدیک تا دقایق پایانی پیش رفت. در حالی بازی می رفت که با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کند ولی در دقیقه ۶+۹۰ پاس در عمق زیبای مهدی کریمیان در بین مدافعان نفت به مهدی چاکوتاه زاده رسید تا این بازیکن بوشهری که سابقه بازی در استقلال خوزستان را داشته در موقعیت تک به تک گل برتری میزبان را به ثمر برساند.

این دومین پیروزی فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل نفتی هاست که با نتیجه یک بر صفر رقم خورد.تیم فجرسپاسی با این پیروزی در صدرجدول رده بندی مسابقات باقی ماند و تیم نفت مسجدسلیمان با دوبازی کمتر و ۸ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.