عملیات ساخت محور مسجدسلیمان به بازفت اغاز شد
عملیات ساخت محور مسجدسلیمان به بازفت اغاز شد

شهر اولین ها//با حضور استاندار خوزستان اغاز ساخت قطعه نخست جاده مسجدسلیمان به بازفت که یکی از پروژه های زیر ساختی استان است.کلید خورد. دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پنجشنبه ۲۳ دیماه در آیین آغاز عملیات اجرایی جاده مسجدسلیمان – بازفت اظهار کرد: قطعه اول جاده مسجدسلیمان به شهرکرد به طول ۲۰کیلومتر و اعتباری بالغ […]

شهر اولین ها//با حضور استاندار خوزستان اغاز ساخت قطعه نخست جاده مسجدسلیمان به بازفت که یکی از پروژه های زیر ساختی استان است.کلید خورد.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پنجشنبه ۲۳ دیماه در آیین آغاز عملیات اجرایی جاده مسجدسلیمان – بازفت اظهار کرد: قطعه اول جاده مسجدسلیمان به شهرکرد به طول ۲۰کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد تومان احداث خواهد شد که اعتبار این پروژه توسط شرکت توسعه زیرساخت راههای کشور تامین شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با انجام این پروژه در این مسیر و ادامه آن در استان چهارمحال و بختیاری این محور به یک جاده اصلی و ایمن بین دو استان با نگاه گردشگری و اقتصادی-تجاری تبدیل شود. شریعتی تصریح کرد: این پروژه قرار است طی مدت زمان سه سال به بهره برداری برسد و در تلاشیم بخش های دیگر پروژه جاده خوزستان به شهرکرد که شامل جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز می شود هم بزودی به مرحله اجرا برسد. وی ادامه داد: با نگاه به ۲۰ سال گذشته مسجدسلیمان همه فکر می کردند این منطقه دیگر فراموش شده است اما برنامه ریزی های خوبی برای این شهرستان شده است و نتایج به صورت محسوس قابل مشاهده است.

شریعتی گفت: دولت مصمم است رفت و آمد به این شهرستان را تسهیل کند و این پروژه جاده مسجدسلیمان به بازفت هم در راستای همین هدف است و مسجدسلیمان این قابلیت را به صورت جدی دارد که به عنوان یک منطقه توریست پذیر معرفی و برای آن سرمایه گذاری شود. استاندار خوزستان بیان کرد: حجم آب ها، جنگل ها، کوهها محل هایی است که می طلبد در آن سرمایه گذاری و از این پتانسیل بخوبی استفاده کرد که امیدوارم با همدلی به وجود آمده همه تلاش کنند گره های مردم یکی پس از دیگری باز شود. منبع:پایگاه اطلاعرسانی استانداری خوزستان