صندلی داغ و پرماجرای شهردار مسجدسلیمان،همچنان بدون مسئول !؟ + تصویر
صندلی داغ و پرماجرای شهردار مسجدسلیمان،همچنان بدون مسئول !؟ + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها//شهرستان مسجدسلیمان مدتهاست که شهردار ندارد و مردم این شهرستان هم چنان منتظرند تا فردی کارآمد اداره امور این پست حساس شهری را به دست بگیرد. مسجدسلیمان نزدیک به ۶ ماه است که همچنان بدون شهردار است و این مشکل سئوالاتی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است که چرا شهری […]

سایت خبری شهر اولین ها//شهرستان مسجدسلیمان مدتهاست که شهردار ندارد و مردم این شهرستان هم چنان منتظرند تا فردی کارآمد اداره امور این پست حساس شهری را به دست بگیرد.

مسجدسلیمان نزدیک به ۶ ماه است که همچنان بدون شهردار است و این مشکل سئوالاتی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است که چرا شهری با این جمعیت باید مدت زیادی شهردار نداشته باشد. مسلم است که یکی از وظایف مهم شورای اسلامی شهرها تعیین و انتخاب شهردار برای اداره امور شهری است. بسیاری از کارهای عمرانی و آبادانی در هر شهری توسط شهرداری آن انجام می شود و باید با به کارگیری افراد توانمند این حوزه و زیر نظر شهرداری توانمند صورت بپذیرد.

مشکلاتی از قبیل مطالبات ۹۲میلیاردی از شرکت بهره برداری فقط نفت و گاز مسجدسلیمان ، دریاچه تفریحی تمبی ، اجرای نشدن پروژه های عمرانی و جاری ، حقوق های معوقه کارگران زحمتکش و بی ادعای شهرداری ، مطلوب نبودن خطوط حمل و نقل درون شهری ، مشکلات مناسب نبودن جاده ها، زباله های کنار معابر عمومی و برخی آب گیر هایی که شاهد آن هستیم را چه کسی باید رفع کند؟

شهرداری مسجدسلیمان مدتهاست با سرپرست اداره می شود و با توجه به نزدیکی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس بنظر می رسد این انتظار همچنان ادامه خواهد داشت و صندلی داغ و پرماجرای شهردار مسجدسلیمان همچنان بدون مسئول باقی خواهد ماند… !؟ هرچند که عبدالله قاسمی گزینه انتخابی شورای شهر بعنوان شهردار نیز تاکنون مورد تأیید استانداری قرار نگرفته و این موضوع بر ادامه پروسه افزوده است.

20160410_110224_resized

اعضای شورای شهر مسجدسلیمان نیز باید بدانند هر نوع کوتاهی ٬ اختلاف نظر ها ٬ و طناب کشی ها در شورای شهر توسط شهروندان فهیم رصد و مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

از فرماندار محترم شهرستان نیز به عنوان مدیریت شهری و نماینده دولت اعتدال تقاضامندیم با تلاش و پیگیری سریعتر به این گونه پلشتی ها و فرصت سوزی ها در شهرستان پایان بدهند.