صعود تیم نفت مسجدسلیمان به مرحله بعد جام حذفی فوتبال کشور
صعود تیم نفت مسجدسلیمان به مرحله بعد جام حذفی فوتبال کشور

شهر اولین ها//تیم نفت مسجدسلیمان با انصراف تیم استقلال آبی تهران به مرحله بعد جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد. فصل جدید جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در این هفته با دیدار تیم‌های نه چندان مطرح آغاز و در ادامه راه تیم‌های مطرح لیگ برتری به آن اضافه شدند. بر این اساس، قرار بود عصر […]

شهر اولین ها//تیم نفت مسجدسلیمان با انصراف تیم استقلال آبی تهران به مرحله بعد جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

فصل جدید جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در این هفته با دیدار تیم‌های نه چندان مطرح آغاز و در ادامه راه تیم‌های مطرح لیگ برتری به آن اضافه شدند.

بر این اساس، قرار بود عصر روز جمعه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال آبی تهران در مسجدسلیمان به مصاف هم بروند که با عدم تمایل حضور این تیم در مسجدسلیمان و انصراف از ادامه رقابت‌ها، این تیم خوزستانی بدون زحمت به دور بعد این مسابقات راه پیدا کرد.

با وجود اینکه برنده تیم‌های نوژن البرز و پدیده خراسان باید در مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کرد، به دلیل انصراف این تیم البرزی پدیده باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

با این وجود باید دید نماینده سقوط کرده استان خوزستان به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای نشان دادن دوباره توانایی‌ها و قابلیت‌های خود در ادامه راه جام حذفی چگونه پیش خواهد رفت.