شکست مدافع عنوان قهرمانی استان در مقابل نفتی ها + تصاویر
شکست مدافع عنوان قهرمانی استان در مقابل نفتی ها + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نوجوانان نفت مسجدسلیمان در هفته اول رقابتهای لیگ خوزستان مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نوجوانان نفت مسجدسلیمان که با سرمربیگری رامین روشن پور در رقابتهای این فصل لیگ استان حضور یافته است در هفته اول این مسابقات در دیداری هجومی […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نوجوانان نفت مسجدسلیمان در هفته اول رقابتهای لیگ خوزستان مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نوجوانان نفت مسجدسلیمان که با سرمربیگری رامین روشن پور در رقابتهای این فصل لیگ استان حضور یافته است در هفته اول این مسابقات در دیداری هجومی و برتر توانست تیم ریشه دار و قدیمی شمشیر شوش را در خانه خود با نتیجه دو بر یک مغلوب کند تا خود را بعنوان یک مدعی مطرح کند. این مسابقات که هم اکنون در ۵ گروه و با حضور ۳۶ تیم آغاز شده جمعه این هفته نیز پیگیری خواهد شد.

گفتنی است که نوجوانان نفت مسجدسلیمان در رقابتهای سال گذشته لیگ خوزستان در جمع چهارتیم برتر قرار گرفته است که کادرفنی این تیم و در رأس آن رامین روشن پور نقش تأثیرگذاری در پرورش بازیکنان مستعد این تیم که تماماً بومی شهرستان و محصول مدرسه فوتبال نفت می باشند ایفا نموده است.

-1IMG-20160110-WA0006

مشکلات البسه تیم های پایه ای نفت مسجدسلیمان

اگر چه چند صباحی ست که در خصوص مشکلات البسه تیم های پایه ای نفت مسائلی مطرح می شود اما پیگیری های سایت خبری شهر اولین ها حاکی از این بوده که هر یک از تیم های پایه ای نفت اعم از تیم امید،جوان و نوجوانان تاکنون سه دست لباس شامل دو لباس کامل مسابقه و یک دست لباس تمرین در اختیار کلیه بازیکنان و کادرفنی تیم ها قرار گرفته است. هرچند که باتوجه به فصل سرما البسه مخصوص فصل نیز خریداری شده و بزودی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.