شکایت شهردار پیشین مسجدسلیمان از برخی اعضای شورای شهر
شکایت شهردار پیشین مسجدسلیمان از برخی اعضای شورای شهر

سایت خبری شهر اولین ها// اگر چه خلیل حیدری شهردار پیشین مسجدسلیمان هفته هاست به زمره افراد بازنشسته پیوسته اما همچنان پیگیر اتهامات وارده به خودش(به زعم وی ) از طریق مراجع قضایی می باشد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،تیرماه امسال بود که خلیل حیدری شهردار وقت مسجدسلیمان در جلسه پاسخ به […]

سایت خبری شهر اولین ها// اگر چه خلیل حیدری شهردار پیشین مسجدسلیمان هفته هاست به زمره افراد بازنشسته پیوسته اما همچنان پیگیر اتهامات وارده به خودش(به زعم وی ) از طریق مراجع قضایی می باشد.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،تیرماه امسال بود که خلیل حیدری شهردار وقت مسجدسلیمان در جلسه پاسخ به سوالات مطروحه تنی چندازاعضای شورای شهر(که در برخی رسانه ها از آن بعنوان جلسه استیضاح شهردار یاد شده) حاضر شد و در مقابل دیدگان اصحاب رسانه،خبرنگاران و چندتن از شهروندان پاسخگوی سوالات متعدد اعضای شورا بود.جلسه ای که تا بامداد به طول انجامید، تنش های ناشی از آن تا مدتها شهرداری و شورای شهر را به حاشیه برد و ترکش های آن همچنان ادامه دارد.شنیده می شود که خلیل حیدری درخصوص اتهامات وارده به خویش که از سوی برخی اعضای شورا مطرح شده بود طرح دعاوی نموده و قصد دارد ازطریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع باشد.
در رابطه با ماهیت ماجرا ،روند طرح شکواییه و ادامه پروسه ازطریق دستگاه قضایی حقوق شهروندی و طبیعی طرفین ایجاب می کند اما اینکه نام یکی از روزنامه نگاران بعنوان شاهد از سوی فرد شاکی مطرح شده است جای بسی تامل دارد. هنوز یک هفته از برگزاری جلسه بازپرسی از یکی از اهالی رسانه که بواسطه شکایت یکی ازمدیران از وی در دادسرا حضور یافته بود نمی گذرد که متاسفانه مشاهده می شود یکی دیگر از فعالین مطبوعاتی مسجدسلیمان به دادسرا احضار شده است،آنهم به عنوان شاهد … !!؟
سخن اصلی این است ؛در شهری که همواره از نقد و مطالبه گری اصحاب رسانه ابروها برکشیده می شوند و برخی ها در صدد پاسخگویی به انتقادات از شیوه های غیرمدنی و نامتناسب برآمده اند چگونه یک روزنامه نگار در این آشفته بازار بعنوان شاهد یک ماجرای مستند و مبرهن به دادسرا فراخوانده میشود ؟!
ماجرایی که تصاویر،ویدیوها،فایل صوتی و اخبار حاوی جزییات آن کاملا موجود می باشد و قطعا ادله محکمی برای اثبات ادعای شاکی می باشد ،نام بردن از یک خبرنگار و روزنامه نگاربعنوان شاهد کار پسندیده ای محسوب نمی شود.
رسالت یک خبرنگار و فعال مطبوعاتی اطلاع رسانی در حیطه کاری مربوطه می باشد و اصولا تخصص دراین حوزه بهمراه رعایت اصل بیطرفی و عدم جانبداری از شخص یاگروهی خاص مشخصه های عمده یک خبرنگار را شکل می دهد.
امیدواریم تا با بازنگری در اینخصوص و بازاندیشی در رابطه با رسالت و اهمیت جایگاه خبرنگاران ،حضور اهالی رسانه در مراجع و محاکم قضایی را کمتر ازاین شاهد باشیم…