شاگردان بختیاری زاده در اندیشه شکستن طلسم سه ماهه لیگ برتر
شاگردان بختیاری زاده در اندیشه شکستن طلسم سه ماهه لیگ برتر

شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای شکستن طلسم سه ماهه‌ی پیروز نشدن در لیگ دسته اول به دیدار تیم راه‌آهن تهران می‌رود. به گزارش شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان که امید اول خوزستانی‌ها برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری لیگ یک محسوب می‌شد، عملکرد مطلوبی در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای شکستن طلسم سه ماهه‌ی پیروز نشدن در لیگ دسته اول به دیدار تیم راه‌آهن تهران می‌رود.

به گزارش شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان که امید اول خوزستانی‌ها برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری لیگ یک محسوب می‌شد، عملکرد مطلوبی در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها نداشته و به رده سیزدهم جدول سقوط کرده است.

تیم محبوب زاگرس نشینان بیش از سه ماه است طعم پیروزی در لیگ دسته اول را نچشیده و آخرین برد این تیم به هفته سوم مسابقات برمی‌گردد؛ به روز ۲۹ مردادماه گذشته که نفتی‌ها در غیاب سهراب بختیاری‌زاده که از این تیم قهر کرده بود، مقابل فجرسپاسی شیراز پیروز شد. زردپوشان مسجدسلیمان در ۱۰ بازی اخیر که در ماه‌های شهریور، مهر و آبان مقابل تیم‌های لیگ یک برگزار کرده‌اند، نتوانسته‌اند پیروز شوند و همین امر باعث نزول این تیم تا رده سیزدهم شده است.

نفتی‌ها روز چهارشنبه سوم آذرماه در تهران به دیدار تیم راه‌آهن خواهند رفت و فوتبالدوستان خوزستانی خصوصاً مسجدسلیمانی‌ها منتظر شنیدن خبر پیروزی شاگردان بختیاری‌زاده و قطع شدن نوار ناکامی این تیم هستند.

پیروز شدن نفت مسجدسلیمان برابر راه‌آهن می‌تواند آرامش نسبی را به اردوی نفت برگرداند ولی هر نتیجه‌ای غیر از این باعث بحرانی‌تر شدن اوضاع تیم محبوب مسجدسلیمانی‌ها شود.