سهراب بختیاری زاده پس از بازگشت به نفت :از همان ابتدا گفتم که شخص توصیه‌پذیری نیستم
سهراب بختیاری زاده پس از بازگشت به نفت :از همان ابتدا گفتم که شخص توصیه‌پذیری نیستم

شهر اولین ها// سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر من این چند روز را دور از تیم نبودم شرایط ما در آینده حادتر می‌شد. سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازگشتش به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از ابتدای فصل یکسری مشکلات وجود داشت. پیش از اینکه در این تیم حاضر […]

شهر اولین ها// سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر من این چند روز را دور از تیم نبودم شرایط ما در آینده حادتر می‌شد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازگشتش به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از ابتدای فصل یکسری مشکلات وجود داشت. پیش از اینکه در این تیم حاضر شوم خیلی از عزیزانم تأکید داشتند که تعداد معدودی از تماشاگران مشکلاتی را درست خواهند کرد که ما از همان روز اول با آن مشکلات مبارزه کردیم.
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر اتفاقاتی رخ داده بود که مثلا برخی از لیدرها تعیین تکلیف می‌کردند تا برخی از دوستان در باشگاه در خصوص انتخاب بازیکن نظر می‌دادند اما من از همان ابتدا گفتم که شخص توصیه‌پذیری نیستم مشاوره می‌گیرم اما در مورد کارهای فنی معتقدم که کادر فنی باید نظر بدهد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در این 10 روز چندین جلسه با مسئولان باشگاه داشتیم و آنها قصد داشتند مرا به انجام موضوعی وادار کنند به همین دلیل تصمیم گرفتم که چند روزی از تیم دور باشم و با مسئولان صحبت کنم.
بختیاری‌زاده یادآور شد: من سر حرفم ایستادم و همانطور که گفتم طبق اصول و قواعد کارم را انجام می دهم حتی اگر قرار باشد که سمتم را از دست بدهم. خوشبختانه در این چند روز جلساتی را برگزار کردیم و توانستیم یکدیگر را متقاعد کنیم. انگیزه من برای کار کردن در نفت مسجدسلیمان زیاد است اما این موضوع باعث نمی‌شود که بر روی اصل و اصولم چشم‌پوشی کنم. جا دارد که از مدیریت باشگاه و آقای یزدی تشکر کنم که همیاری کامل را با ما داشتند.
وی در مورد اینکه یزدی روز گذشته در گفت‌وگو با فارس اعتقاد داشته که او جوانی کرده و باید حوصله بیشتری به خرج می‌داد، گفت: من نمی‌خواهم به گذشته بازگردم. به هر حال من تجربه فوتبالی دارم و شاید اگر این چند روز را از تیم دور نمی‌شدم شرایط حادتر می‌شد. هم‌اکنون با تمام تمرکز به تیم بازگشته‌ام و برای موفقیت نفت مسجدسلیمان تلاش خواهم کرد که امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را در ادامه لیگ به دست بیاوریم.