سفر استاندار خوزستان به مسجدسلیمان نشان از اولویت دار بودن مسائل اقتصادی است
سفر استاندار خوزستان به مسجدسلیمان نشان از اولویت دار بودن مسائل اقتصادی است

شهر اولین ها// سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: به اعتقاد من‌ اولین سفر استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان با هدف پیگیری مسائل کارخانه آلومینیوم سازی برای تمامی مدیران اجرایی استان پیامی داشت که مسائل اقتصادی و رفع تنگناها برای وی در اولویت خواهد بود. به گزارش شهر اولین ها به نقل از کابان نیوز، […]

شهر اولین ها//

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: به اعتقاد من‌ اولین سفر استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان با هدف پیگیری مسائل کارخانه آلومینیوم سازی برای تمامی مدیران اجرایی استان پیامی داشت که مسائل اقتصادی و رفع تنگناها برای وی در اولویت خواهد بود.
به گزارش شهر اولین ها به نقل از کابان نیوز، مهرداد نیکو در جلسه جذب سرمایه گذاری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان اظهار کرد: امروز اولین جلسه جذب و مرکز سرمایه گذاری را با حضور استاندار برگزار می کنیم.
وی افزود: پنجره واحد استان خوزستان در کنار مراکز سرمایه گذاری خارجی و سرمایه گذاری استانی در حال فعالیت است.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: دستگاه های ذیربط در طرح پنجره واحد بر اساس ضوابط و قوانین ابلاغی مجوزهای لازم را صادر می کنند.
نیکو ادامه داد: طرح پنجره واحد در برخی استان ها به صورت سایت و در برخی دیگر با تعیین مکانی مشخص فعالیت می کند. یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح تسهیل در روند صدور مجوزها است.
وی عنوان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی در استان خوزستان نیز در کنار متولی ملی فعالیت دارد و وزارت اقتصاد هم در این بین به مراکز سرمایه گذاری خارجی و ملی کمک های فنی می کند.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان یادآور شد:‌ برخی ها فکر می کنند که مسئولان خوزستانی برای سرمایه گذاری، سخت گیری های بدون ضرورت دارند ولی این تفکر اصلا صحیح نیست.
نیکو ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان با مدنظر داشتن اینکه امروزه مسئله اصلی کشور و همچنین استان ایجاد اشتغال و ارزش افزوده، بارور کردن سرمایه گذاری های قبلی و ایجاد سرمایه گذاری های جدید است، حمایت های لازم را در زمینه جذب سرمایه گذاری دارند.
وی تأکید کرد: به اعتقاد من‌ اولین سفر استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان با هدف پیگیری مسائل کارخانه آلومینیوم سازی برای تمامی مدیران اجرایی استان پیامی داشت که مسائل اقتصادی و رفع تنگناها برای وی در اولویت خواهد بود.