سرمربی جدید نفتی ها : امیدوارم که شرمنده مردم مسجد سلیمان نشویم
سرمربی جدید نفتی ها : امیدوارم که شرمنده مردم مسجد سلیمان نشویم

شهر اولین ها// سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من به دنبال این هستم تا جایگاه بهتری را برای مسجد سلیمان در لیگ دسته اول نسبت به سال گذشته رقم بزنم. به گزارش شهر اولین ها به نقل از خوزستان اسپورت، سهراب بختیاری‎زاده در گفت‎وگو. با خبرگزاری فارس، در خصوص سرمربیگری در تیم […]

شهر اولین ها// سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من به دنبال این هستم تا جایگاه بهتری را برای مسجد سلیمان در لیگ دسته اول نسبت به سال گذشته رقم بزنم.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از خوزستان اسپورت، سهراب بختیاری‎زاده در گفت‎وگو. با خبرگزاری فارس، در خصوص سرمربیگری در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: مسجد سلیمان فوتبالیست‌های بسیار خوب و با استعدادی دارد اما متاسفانه هیچ موقع این تیم نتوانسته آن طور که باید و شاید در لیگ حاضر شود چرا که حمایت‌های لازم از آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: برای حضور تیمی موفق در لیگ باید همه دست به دست هم بدهند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم پتانسیل مسجد سلیمان به گونه‌ای نیست که این تیم در جایگاه دهم قرار بگیرد و من تلاش می‌کنم تا تیم بتواند در فصل آینده رتبه‌ای به مراتب بهتر از فصل گذشته داشته باشد البته این را باید مدنظر داشت که شرایط مالی ما با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست اما در هر صورت تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی را از لحاظ فنی و اخلاقی جذب کنیم و از هواداران هم انتظار داریم که در کنار تیم باشند امیدوارم که شرمنده مردم مسجد سلیمان نشویم.