سرخابی های فوتبال مسجدسلیمان در لیگ برتر و دسته اول خوزستان شرکت می کنند
سرخابی های فوتبال مسجدسلیمان در لیگ برتر و دسته اول خوزستان شرکت می کنند

شهر اولین ها// دو تیم سرخابی فوتبال مسجدسلیمان در فصل جدید رقابتهای لیگ خوزستان در لیگ برتر و دسته اول استان شرکت خواهند کرد. به گزارش شهر اولین ها، تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان که چندسال اخیر را در لیگ دسته اول خوزستان سپری نموده به احتمال زیاد و با خرید امتیاز یکی از تیمهای لیگ […]

شهر اولین ها// دو تیم سرخابی فوتبال مسجدسلیمان در فصل جدید رقابتهای لیگ خوزستان در لیگ برتر و دسته اول استان شرکت خواهند کرد.

به گزارش شهر اولین ها، تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان که چندسال اخیر را در لیگ دسته اول خوزستان سپری نموده به احتمال زیاد و با خرید امتیاز یکی از تیمهای لیگ برتی فصل جدید را در لیگ برتر حضور خواهد داشت. این تیم که با کادرفنی و هیأت مدیره جدید به دنبال بازگشت به روزهای پرفروغ دهه ای گذشته است از یکماه پیش تمرینات خود را آغاز نموده تا اواخر شهریورماه مسابقات خود را در لیگ برتر خوزستان آغاز نماید.

تیم فوتبال زاگرس مسجدسلیمان نیز که سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات بزرگسالان فوتبال شهرستان را کسب نموده با خرید امتیاز تیم یاران آبادان به احتمال زیاد رقابتهای خود را در فصل جدید لیگ فوتبال خوزستان در دسته اول برگزار خواهد کرد. این تیم نیز با اتکا به جوانان مستعد منطقه چهاربیشه در رقابتهای فصل آتی شرکت می کند.