سرانجام نامعلوم احداث سالن چند منظوره ورزشی امام رضا (ع) در مسجدسلیمان + تصویر
سرانجام نامعلوم احداث سالن چند منظوره ورزشی امام رضا (ع) در مسجدسلیمان + تصویر

شهر اولین ها// علیرغم گذشت بیش از یکسال از کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی امام رضا(ع) در منطقه نفتک، از سرانجام این پروژه خبری در دست نیست و به نظر می رسد شهروندان و ورزشکاران مسجدسلیمانی همچنان می بایست در انتظار تحقق وعده افزایش سرانه فضای ورزشی در سطح شهرستان باشند. به گزارش شهر […]

شهر اولین ها// علیرغم گذشت بیش از یکسال از کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی امام رضا(ع) در منطقه نفتک، از سرانجام این پروژه خبری در دست نیست و به نظر می رسد شهروندان و ورزشکاران مسجدسلیمانی همچنان می بایست در انتظار تحقق وعده افزایش سرانه فضای ورزشی در سطح شهرستان باشند.

به گزارش شهر اولین ها، کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزشی امام رضا(ع) در مسجدسلیمان سال گذشته با حضور تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان به زمین زده شد تا ضمن توسعه زیرساخت های ورزشی در مسجدسلیمان در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان نیز اقدامات عملی صورت پذیرد. با این حال از سرانجام این سالن ورزشی چند منظوره و زمان بهره برداری از آن خبری در دست نیست. پروژه ای که شنیده می شود بدون مصوبه و جذب هیچگونه اعتباری کلنگ زنی شده و تنها فرآیند اجرای آن حضور مسئولین استانی و شهرستان در محل و کلنگ زنی بوده است.

از طرفی حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن انتقاد از پایین بودن سرانه ورزش استان نسبت به استاندارد کشور اظهار داشت: سرانه ورزش خوزستان نسبت به استاندارد کشور خوب نیست . حیدری پیش از این نیز در در جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی مسجدسلیمان تاکید کرد: با توجه به طولی بودن شهر مسجدسلیمان باید تلاش کنیم تا سرانه فضاهای ورزشی درنقاط مختلف شهر افزایش یابد. از این رو  انتظار می رفت تا ضمن نتیجه بخشی کلنگ زنی پروژه های زیرساختی ورزش مسجدسلیمان با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان در رشته های مختلف بخشی از موانع و مشکلات ایجاد شده بعلت سرانه پایین فضای ورزشی در مسجدسلیمان مرتفع گردد.

 در شرایط کنونی که ورزشکاران مستعد و پرافتخار شهرستان در میادین استانی و ملی به موفقیت های روزافزونی دست یافته اند، امیدواریم تا شروع عملیات اجرایی پروژه هایی از قبیل احداث سالن ورزشی چند منظوره با تخصیص و جذب اعتبارات مالی توام باشد تا بهره برداری از آن با ایجاد فضاهای ورزشی در نقاط مختلف مسجدسلیمان و شکوفایی بیشتر ورزشکاران همراه شود.