راه برون رفت فوتبال مسجدسلیمان از شرایط موجود تعریف چشم انداز توسعه ۳ تا ۵ ساله است
راه برون رفت فوتبال مسجدسلیمان از شرایط موجود تعریف چشم انداز توسعه ۳ تا ۵ ساله است

شهر اولین ها// کیوان بابادی کارشناس فوتبال خوزستان راه برون رفت فوتبال مسجدسلیمان از شرایط موجود را تعریف چشم انداز توسعه ۳ تا ۵ ساله دانست. به گزارش شهر اولین ها ، کیوان بابادی در تحلیل شرایط کنونی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان ساخت:بهترین گزینه جهت هدایت این تیم ،انتخاب یک سرمربی بومی می باشد که […]

شهر اولین ها// کیوان بابادی کارشناس فوتبال خوزستان راه برون رفت فوتبال مسجدسلیمان از شرایط موجود را تعریف چشم انداز توسعه ۳ تا ۵ ساله دانست.

به گزارش شهر اولین ها ، کیوان بابادی در تحلیل شرایط کنونی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان ساخت:بهترین گزینه جهت هدایت این تیم ،انتخاب یک سرمربی بومی می باشد که آگاه به شرایط موجود بوده و در این مدت زمان اندک تا شروع مسابقات بتواند با شناخت بهتری نسبت به یارگیری و آماده سازی تیم اقدام نماید.

وی در پاسخ به این سوال که پس از عدم صعود نفت به لیگ برتر، شرایط فوتبال مسجدسلیمان را چگونه ارزیابی می کنید اظهار داشت : در طول ۵-۴ سال اخیر که تیم نفت در مسجدسلیمان حضور داشته هیچگونه کار پایه ای انجام نشده و راه حل موجود برای برون رفت از این شرایط تعریف چشم انداز ۳ تا ۵ ساله برای فوتبال شهرستان می باشد تا بتوان از استعدادهای فوتبالی حاضر در منطقه  به نحو احسن در جهت پیشبرد و پیشرفت فوتبال مسجدسلیمان استفاده نمود.
بابادی افزود : حمایت و پشتیبانی یک تیم امید یا جوانان در لیگ کشور قطعاً بازدهی بالایی در جهت معرفی این استعدادها خواهد داشت و در طول مدت ۳ سال حداقل  ۳۰ بازیکن حرفه ای و خوب را به خوزستان تحویل خواهد داد.