راه اندازی فاز نخست آلومینیوم مسجد سلیمان تا پایان سالجاری
راه اندازی فاز نخست آلومینیوم مسجد سلیمان تا پایان سالجاری

شهر اولین ها//مدیر عامل شرکت آلومینیوم خوزستان از راه اندازی فاز نخست آلومینیوم مسجدسلیمان تا پایان سالجاری خبرداد  سید عباس حسینی گفت: فاز نخست این کارخانه هم اکنون  58 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری از ان زمینه اشتغال 600 نفر را بطور مستقیم و غیر مستقیم فراهم می کند. وی سرمایه گذاری […]

شهر اولین ها//مدیر عامل شرکت آلومینیوم خوزستان از راه اندازی فاز نخست آلومینیوم مسجدسلیمان تا پایان سالجاری خبرداد

 سید عباس حسینی گفت: فاز نخست این کارخانه هم اکنون  58 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری از ان زمینه اشتغال 600 نفر را بطور مستقیم و غیر مستقیم فراهم می کند.
وی سرمایه گذاری فاز نخست آلومینیم مسجد سلیمان را دو هزارمیلیارد ریال اعلام کرد وافزود :تکنولوژی این خط تولید اروپایی است وتولید  سالانه در این مرحله 11 هزار تن پروفیل آلومینیومی است.
وی اشتغال زایی و رفع محرومیت ها برای جوانان مسجدسلیمان را هدف راهبردی بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری در این طرح عنوان و تاکید کرد: هدف ما صنایع زیر دستی این صنعت است تا از این طریق، با اشتغال تعداد بیشتری از افراد بومی، به حل مشکل اشتغال استان کمک شود.
مدیر عامل آلومینیوم کاوه خوزستان ابراز امیدواری کرد : تا یک ماه آینده فراخوان جذب نیرو این کارخانه اعلام خواهد شد و اولویت 100 درصدی جذب از نیروهای بومی مسجدسلیمان است.
 وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 60 صنعت پایین دستی قابل راه اندازی در خوزستان شناسایی شده است لذا در تلاش هستیم تا با کمک و حمایت مسئولان استانی، صنایع پایین دستی را شکل دهیم تا با توسعه آن‌ها شاهد اشتغالزایی بیش از 1800 نفر در استان خواهیم بود.
حسینی نبود زیر ساختهای مورد نیاز و سنگ انداری برخی از واحدهای صنعتی موجود در منطقه را مهمترین مشکلات راه اندازی آلومینیم مسجد سلیمان عنوان کرد و افزود: تنها خواسته ما این است که مسوولان با ایجاد محیطی امن برای کار کردن ما را در تحقق این پروزه موثر محرومیت زدایی و اشتغال زایی بنیاد مستضعفان یاری کنند.
وی خواستار نگاه مهربانانه برخی از صنایع موجود منطقه همچون شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان شد و ابراز امیدواری کرد:مسوولان این شرکت با شکایت‌های ناصواب خود  جلوی سرعت کار کردن ما را نگیرند و بگذارند که این کارخانه روند رو به رشد خود را ادامه دهد تا هر چه سریعتر به تولید برسد و بخشی از مشکلات شهرستان را حل کند.
گفتنی است شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان که در جوار این شرکت در حال احداث است اخیرا با شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان دچار اختلافاتی شده است که گفته می شود با طرح دعاوی و شکایات مکرر خود از شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان ، مشکلات و چالش هایی بر سر راه ، احداث ، توسعه و رشد آن ایجاد کرده است.