راه آهن ۳ – نفت ۰ / شاگردان سهراب همچنان روی نوار ناکامی …
راه آهن ۳ – نفت ۰ / شاگردان سهراب همچنان روی نوار ناکامی …

شهر اولین ها//تیم راه‌اهن در شرایطی موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر در خانه شد که هیچ کس انتظار کسب چنین نتیجه ای در این دیدار را نمی‌کشید. به گزارش شهر اولین ها، شاگردان مهدی پاشازاده علیرغم مشکلات مالی که با ان دست به گریبان هستند، موفق به کسب نتایج قابل قبولی شده‌اند و […]

شهر اولین ها//تیم راه‌اهن در شرایطی موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر در خانه شد که هیچ کس انتظار کسب چنین نتیجه ای در این دیدار را نمی‌کشید.

به گزارش شهر اولین ها، شاگردان مهدی پاشازاده علیرغم مشکلات مالی که با ان دست به گریبان هستند، موفق به کسب نتایج قابل قبولی شده‌اند و با کسب این سه امتیاز خانگی در فاصله ۵ امتیازی صدر جدول قرار گرفتند. این دیدار که نبرد دو همبازی سابق یعنی مهدی پاشازاده و سهراب بختیاری زاده در استقلال بود، به سود مهدی پاشازاده به پایان رسید و تیم نفت م. سلیمان با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۴ دیدار اخیر و در اختیار گرفتن رتبه ۱۳ جدول به روند نزولی خود ادامه داد.

تیم نفت مسجدسلیمان بعد از خروج از جام حذفی به دیدار تیم بی‌پول راه‌آهن تهران رفت تا با پیروزی در این مسابقه روند ناکامی در فصل جاری لیگ دسته اول را قطع کند اما بازی ضعیف شاگردان بختیاری‌زاده و روز خوب یاران راه آهن باعث شد تا یک شکست سنگین با نتیجه سه بر صفر در پرونده‌ی تیم محبوب مسجدسلیمانی‌ها ثبت شود.

بازیکنان راه‌آهن که در طول مسابقه بر جریان بازی تسلط داشتند، در دقیقه ۲۳ با شوت کیانوش میرزایی ستاره این مسابقه به گل رسیدند؛ این ضربه بعد از برخورد به بدن مدافع نفت به درون دروازه پورمحمد چرخید تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به‌سود میزبان تمام شود.

در نیمه دوم، باز هم برتری از آن یاران راه‌آهن بود و این تیم بعد از خلق چند موقعیت گلزنی بالاخره در دقیقه ۶۴ با ضربه سر بابک مرادی به گل دوم رسید.

اخراج حمید طاهری‌فرد بازیکن راه‌آهن در دقیقه ۶۹ باعث ۱۰ نفره شدن این تیم شد اما تیم نفت مسجدسلیمان هم دقایقی بعد ۱۰ نفره شد تا دو تیم در تعداد بازیکن برابر شوند. بازی با ۲۰ بازیکن دنبال می‌شد که امیرمحمد پناهی تعویض طلایی مهدی پاشازاده موفق شد در دقیقه ۸۷ گل سوم را وارد دروازه نفتی‌ها کند.

این مسابقه در نهایت با برتری سه بر صفر راه‌آهن تهران مقابل نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت تا زردپوشان دیار زاگرس که در ابتدای فصل جزو مدعیان صعود بودند، حالا در خطر سقوط به دسته پایین قرار بگیرند، چرا که فاصله این تیم با تیم رده شانزدهم جدول فقط یک امتیاز است.