رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان: مجموعه ورزشی شهیدبهزادنیا می‌تواند میزبان لیگ‌های برتر استانی فوتبال باشد
رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان: مجموعه ورزشی شهیدبهزادنیا می‌تواند میزبان لیگ‌های برتر استانی فوتبال باشد

شهر اولین ها// رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان گفت: پروژه‌ ورزشی برای افتتاح در هفته دولت نداریم اما طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان وجود دارد. البرز حاجی‌پور اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت در شهرستان مسجدسلیمان نیز پروژه ورزشی برای افتتاح نداریم اما طرح‌های نیمه‌تمام از سال‌های قدیم و در حال کار وجود دارد. وی […]

شهر اولین ها// رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان گفت: پروژه‌ ورزشی برای افتتاح در هفته دولت نداریم اما طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان وجود دارد.
البرز حاجی‌پور اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت در شهرستان مسجدسلیمان نیز پروژه ورزشی برای افتتاح نداریم اما طرح‌های نیمه‌تمام از سال‌های قدیم و در حال کار وجود دارد.
وی افزود: سالن رزمی از دوره ریاست جمهوری دوره هفتم تاکنون در حال انجام ساخت و ساز است که در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، زمین چمن طبیعی شهر گلگیر از سال ۹۰ تاکنون کلنگ‌زنی شده و اعتبار آن نیز ۱۰۰میلیون بوده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ادامه داد: زمین ورزشی روستای تل بزان با اعتبار ۱۵۰ میلیون سال۹۴ شروع به‌کار کرده، زمین ورزشی عنبر این شهرستان با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی از سال گذشته آغاز به‌کار کرده و اعتبار آن نیز ۱۵۰ میلیون تومان است.
حاجی‌پور از پایان تجهیز مجموعه شهید بهزادنیا این شهرستان در سال ۹۵ خبر داد و عنوان کرد: از سال ۹۳ کار محوطه‌سازی، سرویس بهداشتی، جایگاه تماشاگران، تقویت نور و روشنایی و تقویت آب که مجموعه با اعتبار ۹۳ میلیون تاکنون در حال انجام است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: برای این مجموعه نیز یک دستگاه چمن‌زنی با اعتبار۱۰ میلیون تومانی و پمپ آب‌رسانی با اعتبار۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری شده است، که امیدواریم تا پایان امسال نیز شاهد بهره‌برداری از این ورزشگاه باشیم.
وی بیان کرد: این مجموعه امسال می‌تواند میزبان لیگ‌های برتر استانی فوتبال باشد.
وی در پایان همچنین از تجهیز چهار سالن ورزشی به سیستم گرمایشی و سرمایشی تا پایان سال ۹۵ با اعتبار مورد نیاز ۲۰۰ میلیون تومانی خبر داد.