دکتر جلیلی: فعالان سیاسی آستانه تحمل و پذیرش نقد خود را افزایش دهند
دکتر جلیلی: فعالان سیاسی آستانه تحمل و پذیرش نقد خود را افزایش دهند

سایت خبری شهر اولین ها// عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این‌که «تندروی در گروه‌های سیاسی مخرب است» گفت: امنیت برگزاری انتخابات تحت تاثیر ساختار انتخاباتی و نحوه عملکرد گروه‌ها و فعالان سیاسی خواهد بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اسماعیل جلیلی با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات در فضای امن […]

سایت خبری شهر اولین ها// عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این‌که «تندروی در گروه‌های سیاسی مخرب است» گفت: امنیت برگزاری انتخابات تحت تاثیر ساختار انتخاباتی و نحوه عملکرد گروه‌ها و فعالان سیاسی خواهد بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اسماعیل جلیلی با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات در فضای امن اظهار کرد: امنیت انتخابات دو بخش دارد، یک بخش آن تحت تاثیر ساختار انتخابات است و سازمان‌هایی که مجری و ناظر بر انتخابات هستند می‌توانند با رعایت قانون کارها را پیش ببرند.

وی تصریح کرد: بخش دیگر امنیت انتخابات به نحوه عملکرد مجموعه گروه‌ها و فعالان سیاسی در انتخابات چه احزاب، جمعیت‌ها، هیات‌ها و گروه‌هایی که برنامه انتخابات را در دستور کار دارند، بر می‌گردد و حتما باید رویکرد مناسبی به دور از روش‌های تخریبی داشته باشند و بتوانند به ارایه توانمندی‌ها و برنامه‌های خود بپردازند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه بیان کرد: اگر گروه‌های سیاسی بتوانند افکار عمومی را مجاب به پذیرش دیدگاه‌های خودشان کنند، فکر می‌کنم بخش عمده‌ای از امنیت انتخابات را توانسته‌اند تضمین کنند زیرا نحوه عملکرد فعالان سیاسی در این بخش مهم است.

جلیلی همچنین خاطرنشان کرد: حضور افزاد ذی نفوذ در حوزه اجتماعی نیز می‌تواند اثر زیادی در ایجاد آرامش و امنیت در انتخابات داشته باشد و معتقدم باید به توانمندی مردم در مورد انتخاب و نحوه آن کمک شود که روشنگری بیشتر در مردم، در بررسی برنامه‌ها و دیدگاه‌های گروه‌های سیاسی در فضای انتخابات به وجود آید.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس همچنین بر قانون‌مداری از سوی جریانات سیاسی تاکید کرد و گفت: قطعا خروجی رعایت قانون، امنیت،‌ آرامش و ثبات است و مهم این است که منافع ملی بر منافع گروهی و جریانی ارجحیت داده شود و در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای ارائه برنامه‌ها و ایده‌ها تلاش شود چراکه ایجاد توانمندی در حل مشکلات می‌تواند به روشن کردن و جلب افکار عمومی کمک کند و موجبات ثبات و آرامش را فراهم آورد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه ابراز عقیده کرد: تندروی در گروه‌های سیاسی مخرب است و حتما منجر به تنش و حاشیه و افزایش هزینه‌ها خواهد شد، بنابراین عقلانیت در ایجاد فضای امن در مواجهه با افکار عمومی می‌تواند آْرامش را حفظ کند.

جلیلی در پایان اظهار کرد: توصیه ما به فعالان سیاسی این است که آستانه تحمل و پذیرش نقد خود را افزایش دهند و در روبه‌رو شدن با افکار مختلف رویکرد استدلالی اتخاذ کنند.

مرجع:ایسنا