دو مجروح در تیراندازی شبانه در مسجدسلیمان / متهم گریخت …
دو مجروح در تیراندازی شبانه در مسجدسلیمان / متهم گریخت …

شهر اولین ها//ساعاتی پیش بر اثر حمله مسلحانه یک خودرو به راکب موتور سوار و همراه وی در میدان باشگاه مرکزی مسجدسلیمان، دو نفر به شدت مجروح شدند. به گزارش شهر اولین ها به نقل از خبرگزاری مسجدسلیمان،به گفته برخی شاهدان ماجرا یک خودروی سواری مشکی رنگ با عبور از میدان باشگاه مرکزی و قبل […]

شهر اولین ها//ساعاتی پیش بر اثر حمله مسلحانه یک خودرو به راکب موتور سوار و همراه وی در میدان باشگاه مرکزی مسجدسلیمان، دو نفر به شدت مجروح شدند.
به گزارش شهر اولین ها به نقل از خبرگزاری مسجدسلیمان،به گفته برخی شاهدان ماجرا یک خودروی سواری مشکی رنگ با عبور از میدان باشگاه مرکزی و قبل از سه راه سرکوره ها با شلیک سه گلوله اقدام به تیراندازی به سوی دونفر که با یکدستگاه موتورسیکلت در حال حرکت بودند آنها را به شدت مجروح کردند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

یکی از شاهدان عینی تیراندازی به خبرنگار ما گفت: گلوله اول هوایی شلیک گردید و دو گلوله دیگر به بدن موتور سوار و همراه او برخورد کرد که جراحات یکی از آنان شدید به نظر میرسید.
گفتنی است: عاملان این تیراندازی بلافاصله محل را ترک کرده و گریختند و مجروحان دقایقی بعد توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند و تاکنون خبر موثقی از علت و انگیزه این حادثه گزارش نشده است.