در هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛ تجلیل از رانندگان نمونه شرکت نفت مسجدسلیمان
در هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛ تجلیل از رانندگان نمونه شرکت نفت مسجدسلیمان

شهر اولین ها//در هفته نیروی انتظامی و در همایش همیاران پلیس از دانش آموزان همیار و فرهنگ یار ترافیک و رانندگان نمونه شهرستان مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد . طی این آیین که صبح امروز به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و با مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و […]

شهر اولین ها//در هفته نیروی انتظامی و در همایش همیاران پلیس از دانش آموزان همیار و فرهنگ یار ترافیک و رانندگان نمونه شهرستان مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد .
طی این آیین که صبح امروز به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و با مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره آمورش و پرورش در سالن سینما فرهنگ برگزار گردید از تعدادی از رانندگان نمونه این شهرستان از جمله ۲ راننده اداره ترابری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سرهنگ غلامحسین جودکی فرمانده پلیس راهور مسجدسلیمان با برشمردن فرهنگ سازی در خصوص ترافیک و رانندگی گفت: پایه و اساس کار پلیس راهور اقدامات فرهنگی و سرمایه گذاری برای بازدهی بلندمدت در اصلاح ساختار رانندگی و فرهنگ ترافیکی است.
وی افزود: با ابزار جریمه و سلبی فقط در کوتاه مدت و همانند یک داروی مُسَکِن می توان به کاهش سوانح و اصلاح فرهنگ رانندگی جلوگیری کرد و درمان قطعی این معضل فقط با تکیه بر اقدامات فرهنگی و فرهنگ سازی می توان به درمان این موضوع پرداخت.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از رانندگان نمونه شهرستان مسجدسلیمان از جمله از آقایان فرامرز علیدادی و مازیار نصیری دو تن ازهمکاران اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد .