در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان چه گذشت ؟ + تصویر
در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان چه گذشت ؟ + تصویر

شهر اولین ها//مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد و عبدالرضا صالحی بعنوان رییس جدید این اداره معرفی گردید. به گزارش شهر اولین ها، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد و ضمن تقدیر از زحمات البرز حاجی پور رییس پیشین این اداره ، عبدالرضا […]

شهر اولین ها//مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد و عبدالرضا صالحی بعنوان رییس جدید این اداره معرفی گردید.

به گزارش شهر اولین ها، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد و ضمن تقدیر از زحمات البرز حاجی پور رییس پیشین این اداره ، عبدالرضا صالحی بعنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان معرفی شد.

img-20161009-wa0010

البرز حاجی پور گفت: اعتقادم اینست که قبول هر مسئولیتی تنها برای خدمت به مردم خواهد بود و مردم این موضوع را بطور محسوس یا نامحسوس درک خواهند نمود. هدف بنده نیز کار کردن در کمال آرامش و به دور از هرگونه هیاهو بوده است تا بتوانم به جامعه خود خدمتی در خور نام مسجدسلیمان انجام داده باشم.

وی با بیان این مطلب که از روز اول گفته ام تنها هستم، متفاوت هستم و به دنبال میراثی از خود هستم ؛ خاطرنشان ساخت: همواره تلاشم کار کردن برای مردم بوده و نه برای شخص ، ضمن اینکه از روز اول گفتم که برای ماندگاری آمده ام نه برای ماندن. بدون شک هر آمدنی ، رفتنی را در پی خواهد داشت و خوشحالم که در این مدت از هیچگونه تلاشی فروگذار نبوده ام.

حاجی پور با بیان این موضوع که در بدو ورود به اداره با مشکلات عدیده ای از قبیل بدهی سنوات گذشته، کمبود نیروی انسانی و نبود امکانات سخت افزاری اولیه در اداره ورزش و جوانان شهرستان روبرو بودم افزود: خوشبختانه به لطف همکاری و پیگیری های آقای کیانی زاده مدیرکل محترم ، آقای نصیری معاونت ورزش و جوانان استان و مهندس قنبری معاونت فرمانداری شهرستان در رفع مشکلات مذکور و  ساماندهی اداره ورزش و جوانان موفق بوده ایم.

وی گفت: بزرگترین سرمایه ورزش مسجدسلیمان پیشکسوتانش هستند اما مشکلات زیرساختی ورزش شهرستان موجب شد تا با جذب اعتبارات در زمینه تکمیل ،تجهیز و بهسازی اماکن ورزشی مسجدسلیمان اقدامات خوبی را انجام دهیم. ضمن اینکه در بخش های توسعه نیافته و روستایی اماکنی را طراحی و تعریف نموده ایم که در آینده اتفاقات مثبت و خوبی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

رییس پیشین اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضمن تشکر از کلیه کسانی که در طول این مدت همراه و همکار وی در مدیریت ورزش شهرستان بوده اند ابراز امیدواری نمود تا رییس جدید اداره را نیز در راه توسعه و تعالی ورزش مسجدسلیمان یاری نمایند.

عبدالرضا صالحی رییس جدید اداره ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از زحمات حاجی پور بعنوان یکی از مفاخر ورزشی کشور و استان محسوب می شود اظهار داشت: به واسطه ورزش بایستی نام و پرچم مسجدسلیمان را همچون گذشته بالا ببریم و در این راه با راهنمایی پیشکسوتان و همراهی جوانان ورزش مسجدسلیمان را به جایگاه ویژه ای خواهیم رساند.

وی با بیان این مطلب که برنامه ای تحت عنوان خیرین ورزش یار را در مسجدسلیمان اجرا خواهیم نمود افزود: تحت حمایت این افراد و با جذب سهم ورزش از ادارات مختلف تلاش خواهیم کرد تا قهرمانان و ورزشکاران شایسته ای را در مسجدسلیمان پرورش دهیم.

گفتنی است که در این مراسم علاوه بر حضور معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان ، تنی چند از ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی نیز حضور داشتند.ضمن اینکه با اهدای لوح تقدیر به البرز حاجی پور از سوی مادر شهید غلامرضا صالحی ، از زحمات وی در اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان تقدیر بعمل آمد.