در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور نماینده منتخب چه گذشت؟
در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور نماینده منتخب چه گذشت؟

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه شورا اداری شهرستان مسجدسلیمان باحضور نماینده منتخب برگزارشد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در ابتدا این جلسه حجت الاسلام امینی با اظهار خرسندی از حضور نماینده منتخب افزود:باتوجه به شروع بکار این عزیز برای موفقیتش دست به دعا خواهیم برد. حاج آقا امینی افزود :حوزه ما فرهنگ […]

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه شورا اداری شهرستان مسجدسلیمان باحضور نماینده منتخب برگزارشد .
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در ابتدا این جلسه حجت الاسلام امینی با اظهار خرسندی از حضور نماینده منتخب افزود:باتوجه به شروع بکار این عزیز برای موفقیتش دست به دعا خواهیم برد.

حاج آقا امینی افزود :حوزه ما فرهنگ است و ما حاضریم بگوییم که هرگز خارج نشدیم و اگر هم خارج.شدیم به عنوان شهروند ورود کردیم.

حجت الاسلام امینی در ادامه اضافه کرد:قانون باعث آرامش هست،اگر قانون نبود هرگز با این صلابت کار نمیکردیم و باید قانون پذیر باشیم،بیایم متناسب با ظرفیت نماینده مطالبه کنیم،وی با اشاره به هتک هرمت مجسمه سرداراسعد گفت:بیاییم به جای تجمع درباره مفاخر کتاب و فیلم بسازیم تا شناخته شوند.

حاج آقا امینی به بازگشت فرماندار اشاره کرد و افزود: وقتی یک فرماندار دلسوز و دردکشیده داریم ،مسجدسلیمان ما روبه جلو است،باتوجه به مدیریت نماینده منتخب امیدواریم ،وقتی که اخلاق و تلاش نماینده رو میبینیم و الحمدلله از یک طایفه بزرگ است و وظیفه بنده است طوایف را حرمت کنم.

در ادامه جلسه مهندس ظاهری در ابتدا اظهار خوشحالی کرد و گفت:خداروشکریم که در یک نظام زندگی میکنیم و خداوند فرصت داده تا خدمت کنیم و در عمل باید نشان دهیم.

وی در ادامه به به وعده های داده شده اشاره کرد وگفت:محور ماعقلانیت هست و جایگاه ها و استفاده از خرد جمعی وجود داشته باشد وانتظار میرود که همدلی وجود داشته باشد،ما فرزند همین مرز وبوم هستیم،زیرساختی که دکتر جلیلی و همه کمک کردند به جایی رساندند و تقاضا دارم همکاری کنند.

وی به آموزش های بیمارستان۲۲بهمن اشاره کرد و افزود:با رایزنی که انجام شد قرار شد در آینده همه از بیمارستان استفاده کنند.

علی عسکر ظاهریدر ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:کمک کنیم، وقتی این قابلیت ها و کارشناس داریم،انشالله باتعامل انجام خواهیم داد و باید مشکلات را با نگاه جدید حل کنیم ،اقتصاد مقاومتی یعنی پیگیری و برداشتن موانع بر سر راه است.

وی باتبریک به شهردار جدید گفت :انشاالله که این عزیز در کار خود موفق خواهد شد.

ظاهری در ادامه افزود:مشکلات باید با نگاه جدید حل شود ودر بخش کشاورزی قول گرفتیم و همه ما آمدیم تا برای مردم کار کنیم و اجازه نخواهیم داد کسی از بیرون برایمان تعیین تکلیف کند،خارج از گذشته امروز رو کار برای مردم است.

مهندس گورویی در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت:همه مردم و دو کاندید تلاش کردند و از همه دستگاه های اجرایی تشکرمیکنم.

گورویی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات حل شود در این شهر هیچ مشکلی در پول و استعداد نداریم،خوشحالیم باور نسبی در مردم ایجاد کردیم،مردم اگر کار کنیم،می فهمند اگر کار هم نکنیم، هم مردم میفهمند.
وی ادامه داد: اگر مدیری کار نکند به شدت برخورد خواهیم کرد و اگر مدیر نمیتواند کار کند خودش میتواند برود ،مدیران و کارشناسان ادارات وظیفه دارند طرح بدهند و کارشناسی کنند،حمایت و پشتیبانی و پیگیری را ما انجام خواهیم داد .
گورویی افزود:به فضل خداوند مسیر ما روبه جلو است،امیدوارم که مسجدسلیمان یکی از طلایی ترین دوره ها را خواهد داشت،بخش کشاورزی علاوه بر پتروشیمی و آلومینیوم به شدت در حال پیگیری است.

گورویی اضافه کرد برای نشاط و شادی مردم ما باشهردار پیگیری کردیم تا دوپارک ترمینال و بی بیان و احداث چمن مصنوعی و پارک گلگیر انجام شود.

بحث زمین خواری در مسجدسلیمان زیاد است،وقتی که میبینیم کوه ریل وی و نمره یک شبه صاف میشود از همه اداره مسکن و شهرداری تقاضا پیگیری دارم
شهرداری جلوی ساخت وساز های خطرناک رابگیرد.

در ادامه رییس شبکه بهداشت مسجدسلیمان در پاسخ به علی عسکر ظاهری در رابطه با ام آر ای گفت: انشالله تا دو ماه آینده آماده خواهد شد.

خبرگزاری امید