داوران فوتبال مسجدسلیمان حریف خود را به توپ بستند … !؟
داوران فوتبال مسجدسلیمان حریف خود را به توپ بستند … !؟

سایت خبری شهر اولین ها// داوران فوتبال مسجدسلیمان که چند صباحی ست با تشکیل یک تیم در دیدارهای دوستانه به میدان می روند، طی مسابقه فوتسال با تیم فرزندان شهید،جانبازان و ایثارگران به یک پیروزی پرگل دست یافتند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم داوران فوتبال مسجدسلیمان عصر امروز در یک دیدار فوتسال […]

سایت خبری شهر اولین ها// داوران فوتبال مسجدسلیمان که چند صباحی ست با تشکیل یک تیم در دیدارهای دوستانه به میدان می روند، طی مسابقه فوتسال با تیم فرزندان شهید،جانبازان و ایثارگران به یک پیروزی پرگل دست یافتند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم داوران فوتبال مسجدسلیمان عصر امروز در یک دیدار فوتسال که بصورت دوستانه برگزار شد مقابل تیم فرزندان شهید،جانبازان و ایثارگران با نتیجه ۱۸ بر ۷ به پیروزی دست یافتند تا امدگی فنی و جسمانی خود را به اثبات برسانند.هدایت تیم داوران را که متشکل از داوران جوان و فعال شهرستان مسجدسلیمان بودند شهروز بهامیریان بر عهده داشت. این تیم در دیدارهای گذشته نیز مسابقاتی را با تیم پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان نیز برگزار کرده بود.

گفتنی ست که حرکت بدیع و جالب داوران فوتبال مسجدسلیمان در تشکیل این تیم و برگزاری مسابقات دوستانه به انسجام میان داوران و همدلی بیشتر کمک شایانی خواهد کرد تا در قضاوت مسابقات آتی در سطح شهرستان و استان شاهد موفقیت این قشر زحمتکش مستطیل سبز باشیم.