حمله با چاقو و قمه به تمرین نفت مسجدسلیمان
حمله با چاقو و قمه به تمرین نفت مسجدسلیمان

شهر اولین ها// در ادامه اتفاقات غیرطبیعی در فوتبال ایران این بار شاهد حمله عده ای چاقو و قمه به دست به تمرینات نفتی های مسجدسلیمان بودیم! مسجدسلیمانی ها که تصمیم گرفتند در تغییرات کلی با مربی جوانی همچون سهراب بختیاری زاده فصل را آغاز و شانس خود را برای بازگشت به لیگ برتر امتحان […]

شهر اولین ها// در ادامه اتفاقات غیرطبیعی در فوتبال ایران این بار شاهد حمله عده ای چاقو و قمه به دست به تمرینات نفتی های مسجدسلیمان بودیم!

مسجدسلیمانی ها که تصمیم گرفتند در تغییرات کلی با مربی جوانی همچون سهراب بختیاری زاده فصل را آغاز و شانس خود را برای بازگشت به لیگ برتر امتحان کنند روز جمعه با اتفاقاتی در محل تمرینات روبرو شدند که جزء تاسف نتیجه دیگری در پی ندارد!
در شرایطی که تنها چند دقیقه از آغاز تمرین زیر نظر بختیاری زاده گذشته بود چند نفر قمه و چاقو به دست به تمرین هجوم آورده و شعارهایی برعلیه کادر فنی و سرپرستی سر دادند و چه بسا اگر دخالت سایر طرفداران حاضر محل تمرین نبود کار به جاهای باریک تری کشیده می شد و اتفاقات تلخ تری را رقم می زد.
در این بین سکوت مسئولان باشگاه مسجدسلیمان در قبال این اتفاقات هم جالب توجه بود جایی که آنها باید به حمایت از مربی جوان و تازه انتخاب شده می پرداختند و در قبال این رفتارهای ناپسند برخی طرفداران شان موضع می گرفتند اما از این اقدام خودداری کردند تا … تیمی که می تواند با تفکرات ناب مربی جوان و بومی با استفاده از استعدادهای ناب خوزستانی و مسجدسلیمانی بار دیگر به سطح اول باشگاهی ایران بازگردد به جای این که آرامش را برای سرمربی خود فراهم کند این اجازه را به تماشاگرنماهای خود می دهد تا از همین ابتدا کار را دشوار کرده و فشارهای کاذب به بختیاری زاده وارد کنند.
آن هم تنها به این جرم که بختیاری زاده جوان با کنار گذاشتن نسل پا به سن گذاشته و قدیمی تیم در پی بستن تیمی جوان و آینده دار است تا نفتی های مسجدسلیمان بار دیگر دل طرفداران شان را شاد کنند. در این بین بها ندادن به برخی واسطه ها برای تحمیل بازیکن از سوی سهراب هم مزید برعلت شد تا این مربی در ابتدای کارش با این اتفاقات تلخ و ناگوار روبرو شود.
مسلما مسجدسلیمانی ها که عاشق فوتبال و تیم شهرشان هستند اگر می خواهند دوباره روزهای خوش برای شان تکرار شود باید جلوی این حوادث تلخ را بگیرند و اجازه ندهند یک سری تماشاگرنمای چاقو و قمه به دست ماهیت فوتبال و زیبایی هایش را از دست بدهد! در این بین هوشیاری مسئولان ورزشی شهر و باشگاه نفت هم نقش به سزایی در آینده نفت و سهراب بختیاری زاده خواهد داشت، چیزی که تا الان کمتر دیده شده است. /ورزش سه