حضور مربی جوان و آینده دار مسجدسلیمان در کلاس مربیگری B  آسیا + تصویر
حضور مربی جوان و آینده دار مسجدسلیمان در کلاس مربیگری B  آسیا + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// مربی جوان و آینده دار فوتبال مسجدسلیمان در کلاس مربیگری B  آسیا حضور یافت. رامین روشنپور سرمربی فعلی نوجوانان نفت مسجدسلیمان نیز در این دوره حضور یافته است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، کلاس مربیگری فوتبال درجه B آسیا از تاریخ 94/12/4 باحضور 24 مربی زیر نظر مربیان […]

سایت خبری شهر اولین ها// مربی جوان و آینده دار فوتبال مسجدسلیمان در کلاس مربیگری B  آسیا حضور یافت. رامین روشنپور سرمربی فعلی نوجوانان نفت مسجدسلیمان نیز در این دوره حضور یافته است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، کلاس مربیگری فوتبال درجه B آسیا از تاریخ 94/12/4 باحضور 24 مربی زیر نظر مربیان AFC آقایان مجتبی توتونی و داریوش یزدی در ایلام آغاز گردید.مدرسان فدراسیون فوتبال در این دوره از کلاس مربیگری حضور دارند که جدیدترین و پیشرفته ترین شیوه های مربیگری را به شرکت کنندگان در این کلاس آموزش می دهند و در پایان از شرکت کنندگان آزمون گرفته می شود و به نفراتی که نمره قبولی دریافت کنند ، مدرک مربیگری فوتبال درجه B آسیا اعطاء می شود .

گفتنی ست که تیم نوجوانان نفت مسجدسلیمان با حضور رامین روشن پور بعنوان سرمربی ضمن کسب عنوان نخست گروه سوم رقابتهای لیگ برتر خوزستان به جمع 8 تیم برتر راه یافته است.

IMG-20160226-WA0002989378049696