حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرک صنعتی مسجدسلیمان
حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرک صنعتی مسجدسلیمان

شهر اولین ها//مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به همراه دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان،طباطبایی فرماندار هفتگل و ترکی زاده فرماندار لالی با حضور در شهرک صنعتی مسجدسلیمان از کارخانه آرد این شهرستان بازدید کردند. به گزارش شهر اولین ها، امیری زاده در این بازدید ضمن تقدیر از حمایت های فرماندارمسجدسلیمان از تولید و […]

شهر اولین ها//مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به همراه دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان،طباطبایی فرماندار هفتگل و ترکی زاده فرماندار لالی با حضور در شهرک صنعتی مسجدسلیمان از کارخانه آرد این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش شهر اولین ها، امیری زاده در این بازدید ضمن تقدیر از حمایت های فرماندارمسجدسلیمان از تولید و اشتغال در شهرستان گفت:بر اساس رسالت خود و با توجه به فصل برداشت گندم،هر ساله به صورت دوره ای از مراکز خرید گندم و مکان نگهداری آن ها بازدید و مشکلات این عزیزان را مورد بررسی قرار می دهیم زیرا مسجدسلیمان یکی در حوزه های گسترده تولید گندم در استان خوزستان است و در همین راستا از مدیریت کارخانه آرد مسجدسلیمان به عنوان یکی از سرمایه گذاران خوشنام و مطرح استان خوزستان تشکر می کنم.
وی ادامه داد:با توجه به اینکه خوزستان قطب اصلی تولید و تامین گندم کشور است و بر همین اساس نیاز است تا این بحث را با همه توان حمایت کنیم و در این زمینه با چندین سرمایه گذار برای ایجاد سیلونگهداری در شهرستان های مختلف استان در حال رایزنی هستیم.
فرماندار مسجدسلیمان در ادامه این جلسه گفت:با توجه به شعار سال که همان جهش تولید است باید همه تلاش کنیم و برای باز کردن قفل های زنگ زده کارگاه های تولیدی،باید شهرک صنعتی را به عنوان یک قطب مهم در بحث ایجاد اشتغال حمایت کنیم و از سرمایه گذاری مدیریت کارخانه آرد مسجدسلیمان در این شهرستان تشکر می کنم.
دکتر پاکدل افزود:شبانه روزی برای حمایت سرمایه گذاران عزیز در شهرستان آماده هستیم و بدون شک برای ایجاد اشتغال تا پایان کنار سرمایه گذاران برای تولید و اشتغال خواهیم ماند.