حضور جوان مسجدسلیمانی در تیم ملی وزنه برداری ایران
حضور جوان مسجدسلیمانی در تیم ملی وزنه برداری ایران

سایت خبری شهر اولین ها//وزنه بردار جوان مسجدسلیمانی عضو تیم نفت با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور رده سنی ۱۸-۱۷ سال به […]

سایت خبری شهر اولین ها//وزنه بردار جوان مسجدسلیمانی عضو تیم نفت با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور رده سنی ۱۸-۱۷ سال به میزبانی همدان در روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه برگزار شد .

در این مسابقات که وزنه برداران تیم های منتخب استان های کشور حضور داشتند تیم مازنداران با ۵۳۰ امتیاز ، خوزستان با ۴۹۸ امتیاز و گیلان با ۳۱۷ امتیاز به عناوین اول تا سوم دست یافتند .

رحمان اورامه وزنه بردار جوان تیم نفت مسجدسلیمان که در دسته ۹۴ کیلوگرم تیم منتخب خوزستان را همراهی می کرد با بالا بردن وزنه ۱۴۲ کیلوگرمی در حرکت یک ضرب و ۱۷۵ کیلوگرمی در حرکت دو ضرب و در مجموع با ۳۱۷ کیلوگرم مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد .

این وزنه بردار خوش آتیه مسجدسلیمانی ضمن کسب این مدال ارزشمند برای استان خوزستان توانست به همراه محمد امین علی پور و محمد حسین رییسی دیگر مدال آوران خوزستانی به اردوی تیم ملی دعوت راه یابند .