حسین عالی محمدی دور ایران را رکاب خواهد زد
حسین عالی محمدی دور ایران را رکاب خواهد زد

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار مطرح مسجدسلیمان در حوزه ورزشهای همگانی درصدد است تا با دوچرخه دور کشور را رکاب بزند و افتخار جدیدی را برای ورزش مسجدسلیمان به ثبت برساند. به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی محمدی ورزشکار مطرح و موفق مسجدسلیمان در حوزه ورزشهای همگانی در نظر دارد تا با […]

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار مطرح مسجدسلیمان در حوزه ورزشهای همگانی درصدد است تا با دوچرخه دور کشور را رکاب بزند و افتخار جدیدی را برای ورزش مسجدسلیمان به ثبت برساند.

به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی محمدی ورزشکار مطرح و موفق مسجدسلیمان در حوزه ورزشهای همگانی در نظر دارد تا با رکاب زدن مسیر حدود شش هزار کیلومتری افتخار جدیدی را به نامه خود و مسجدسلیمان در عرصه ورزش کشور به ثبت برساند. این برنامه که از بندرعباس آغاز می شود حدود چهارماه به طول خواهد انجامید و طی آن عالی محمدی از شهرهای زاهدان، بیرجند، مشهد، بجنورد، گرگان، ساری، رشت، اردبیل، تبریز، ارومیه، سنندج، کرمانشاه و خرم آباد عبور خواهد کرد. عالی محمدی در گفتگو با شهر اولین ها ضمن ابراز امیدواری از حمایت دکتر داودی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان در اجرای این برنامه بیان داشت که با موفقیت های آتی در حوزه ورزشهای همگانی افتخاری دیگر برای شهروندان مسجدسلیمانی و بختیاری های سراسر کشور به ارمغان آورد.

حسین عالی محمدی که رکورددار روپایی و حرکات نمایشی با توپ به شمار می رود، پیش از این مسافت حرم شاه عبدالعظیم(ع) تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت اصفهان به شاهین شهر و پله های برج میلاد تهران را روپایی زده است. وی همچنین دارای رکوردهای مختلف دیگری نیز می باشد که از آن جمله می توان به انجام حرکات نمایشی با توپ در زمان دو ساعت و بیست دقیقه طی مسافت ۱۵ کیلومتری آسیا و اروپا که از پل معروف بسفر می گذرد اشاره نمود.