حجت الاسلام امینی در همایش کارگزاران شورای نگهبان :این شورا حافظ ارزش‌ها و قوانین نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام امینی در همایش کارگزاران شورای نگهبان :این شورا حافظ ارزش‌ها و قوانین نظام جمهوری اسلامی است.

شهر اولین ها// امام‌جمعه مسجدسلیمان گفت: شورای نگهبان حافظ ارزش‌ها و قوانین این مملکت است. صبح امروز حجت‌الاسلام محمد صادق امینی در همایش کارگزاران شورای نگهبان در این شهرستان اظهار کرد: ما فدایی شهدا هستیم و شورای نگهبان حافظ ارزش‌ها و قوانین نظام جمهوری اسلامی است. وی ادامه داد: تفکر غربی سعی می‌کند با ایجاد […]

شهر اولین ها// امام‌جمعه مسجدسلیمان گفت: شورای نگهبان حافظ ارزش‌ها و قوانین این مملکت است.

صبح امروز حجت‌الاسلام محمد صادق امینی در همایش کارگزاران شورای نگهبان در این شهرستان اظهار کرد: ما فدایی شهدا هستیم و شورای نگهبان حافظ ارزش‌ها و قوانین نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: تفکر غربی سعی می‌کند با ایجاد شبهه در تمامی رسته‌های فکری ما نفوذ کند و ما را از حرکت روبه‌جلو بازدارد.

امام‌جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد: دولت‌ها همه نقاط ضعف و قوت داشته‌اند، لذا نقد عملکرد بسیار مفید است ولی باید در نقدها انصاف را رعایت کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: باید شجاع بود و تغییر نکرد و حرف حق را بزنیم اما بر موج جوسازی سوار نشویم و برای نظام مشکل ایجاد نکنیم.

وی با اشاره به حسن‌های مذاکرات هسته‌ای گفت: با توجه به عدم نتیجه‌گیری مطلوب از این مذاکرات باید تا دیر نشده به سمت اقتصاد مقاومتی برویم و آن را به مرحله اقدام و عمل برسانیم.

امینی ضمن تأکید بر مبارزه با دریافت حقوق نجومی عنوان کرد: مردم جامعه ما خوب می‌فهمند و اگر علیه حقوق میلیونی افراد رده‌ بالا حرفی نمی‌زنند براثر فهم و درک آنها از شرایط موجود مملکت است.

امام‌جمعه مسجدسلیمان در پایان گفت: دستگاه‌های مربوطه باید به‌طور جدی و عینی و روشن با این‌گونه افراد و حقوق نجومی آنها برخورد کنند و ضمن برگرداندن پول‌های دریافتی به بیت‌المال، به‌صورت روشن به مردم گزارش دهند.

در این همایش که به مناسبت سالگرد شورای نگهبان برگزار شد جمعی از مسئولان و کارگزاران این شورا در رامهرمز حضور داشتند.