حجت الاسلام امینی :مسجدسلیمان بیش از هرچیزی نیاز به عقلانیت دارد
حجت الاسلام امینی :مسجدسلیمان بیش از هرچیزی نیاز به عقلانیت دارد

شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان اذعان کرد: از دولت فعلی و دولت های قبل شنیده ایم که می گویند به خوزستان عنایت ویژه داریم, چطور دولتها این همه عنایت دارند اما باز هم خوزستان درجا می زند؟ به گزارش شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره […]

شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان اذعان کرد: از دولت فعلی و دولت های قبل شنیده ایم که می گویند به خوزستان عنایت ویژه داریم, چطور دولتها این همه عنایت دارند اما باز هم خوزستان درجا می زند؟

به گزارش شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) در رابطه با اینکه آینده متعلق به اسلام است اظهار کرد: برخی خواص ما که باید راهگشا باشند حتی امام(ره) را الگوی خود قرار نمی دهند و از مبانی فکری و فرهنگی امام فاصله می گیرند.

وی با بیان اینکه نقش امام جمعه به عنوان واسطه بین مردم و مسئولین تعریف شده است افزود: سعی کرده ایم در خطبه های نماز جمعه از مسئولین حمایت کنیم و مشکلات مردم را هم به شکلی مطلوب عنوان کنیم.

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: کار اصلی ائمه جمعه فرهنگی است اما مسجدسلیمان شهر خاصی است و یک دوره شکوه و آبادانی داشته اما فاصله ای ایجاد شده که موجب ناراحتی مردم شده است.

امینی ادامه داد: به همت مسئولین شهرستان پروژه های خوب و آینده سازی در شهرستان در حال انجام است و احساس می کنیم تاریخ مسجدسلیمان در حال تغییر است.

وی تاکید کرد: مسجدسلیمان بیش از هرچیزی نیاز به عقلانیت دارد و این یک ضرورت برای مسجدسلیمان است.

امام جمعه مسجدسلیمان اذعان کرد: از دولت فعلی و دولت های قبل شنیده ایم که می گویند به خوزستان عنایت ویژه داریم, چطور دولتها این همه عنایت دارند اما باز هم خوزستان درجا می زند؟ نمونه اش شهر خودمان که در صدمین سالگرد اکتشاف نفت دولت وقت ۳۰۰میلیارد تمان به مسجدسلیمان اختصاص داد, امروز به مردم نشان دهید که این بودجه کجای مسجدسلیمان هزینه شد؟ ۳۰۰میلیارد هزینه شد اما حتی یک پل روگذر یا زیرگذر در مرکز شهرمان احداث نشد.

حجت الاسلام امینی افزود: :باید خوبی ها را تکرار کنیم وکمک حال نماینده شهرمان باشیم,هستند برخی افراد منفعت طلب که مزاحم نماینده می شوند و سعی می کنند یک مسئول را از مسیر اصلی اش که خیر و برکت به صلاح ملت است بازگردانند.

وی مهم ترین اقدام نماینده شهرستان را رویه برادری و اخلاق مداری دانست و گفت: مهم ترین ویژگی حسنه نماینده مسجدسلیمان اخلاقش است که بنا گذاشتند از همه افراد و ظرفیت ها استفاده کنند,ما در شهرمان کم بداخلاقی ندیدیم و همینها بود که ما را عقب انداخت نه دولت ها./آسماری