حجت الاسلام امینی: مسئولین ارتش هرچه سریعتر تکلیف چندمیلیارد بدهی به شهرداری مسجدسلیمان را مشخص کنند
حجت الاسلام امینی: مسئولین ارتش هرچه سریعتر تکلیف چندمیلیارد بدهی به شهرداری مسجدسلیمان را مشخص کنند

سایت خبری شهر اولین ها//عزت الله قاسمی :حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک عید غدیر گفت: عید غدیر، عید عالم اسلام و عید ولایت و امامت امیرالمؤمنین علی (ع ) است. ما افتخار می کنیم به اجدادمان که در همین منطقه ی قوم بختیاری بیشترین اسامی […]

سایت خبری شهر اولین ها//عزت الله قاسمی :حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک عید غدیر گفت: عید غدیر، عید عالم اسلام و عید ولایت و امامت امیرالمؤمنین علی (ع ) است. ما افتخار می کنیم به اجدادمان که در همین منطقه ی قوم بختیاری بیشترین اسامی مردان مان علی است و این نشان از محبت زاگرس نشینان به ولایت محمد و آل محمد (ص) دارد.

وی افزود : اطعام فقرا در این روز بسیار سفارش شده است و خوشحالم که عده ای از جوانان همین شهر با کمک های مردمی توانستند چند هزار غذا تهیه و بین مردم تقسیم کنند.

وی گفت: متاسفانه ثروتمندان ما که فقط پول پس انداز می کنند و از ثروت خود در انتخابات مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری استفاده می کنند آن هم نه برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این که بعدها بتوانند یک پیمانکاری بزرگ تری را بدست بیاورند و بر ثروت شان اندوخته کنند. یکی از این ها که به انباشت ثروت می پردازند یک بار حاضر نشدند یک کار وقفی در شهر انجام بدهند یا یک دارالایتامی احداث کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بعضی ها نمی خواهند بین مردم و روحانیت پیوند برقرار شود. مثل آن آقایی که نگران افراط و تفریط بود شما باید نگران فاتحه خوانی ها باشید که یک مسئله ی تربیتی و فرهنگی در آن مطرح نمی شود .

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا در نطق سازمان ملل گفت: سخنان رییس جمهور آمریکا بسیار موذیانه بود آن جایی که می گوید اگر ایران از برجام استفاده کند امنیت و اقتصادش بهبود می یابد و بعد می گوید البته ما ناراحتیم از این که ایرانی ها سال هاست دارند می گویند مرگ بر آمریکا. اوباما با این حرفش دو هدف را دنبال می کرد اول این که در کشور دو دستگی ایجاد کند و دوم این که به دنیا بگوید ایرانی ها اجازه نمی دهند برجام به بار بنشیند.

حجت الاسلام امینی در ارتباط با حادثه منا نیز گفت: آل سعود فقط زبان زور را می فهمد. چندین بار وزیر امور خارجه درخواست کرد برای پیگیری کارها به عربستان برود که عربستانی ها مخالفت کردند تا وقتی رهبر معظم انقلاب هشدار شدیدی به آن ها داد و آن ها نیز کوتاه آمده و معذرت خواهی کردند…

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در ادامه سخنان خود با تبریک به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی گفت: در روزهایی که باب شهادت بسته است اما برای برادران مان در نیروی انتظامی این باب همچنان باز است.

 وی با تبریک به فرمانده جدید نیروی انتظامی مسجدسلیمان از ایشان به عنوان یکی از نیروهای فعال و زحمت کش یاد کرد و گفت: سوابق ایشان در اهواز سوابق درخشانی است.

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به حقوق معوقه پرسنل شهرداری از مسئولین ارتش خواست هر چه سریع تر تکلیف چند میلیارد پولی که ارتش باید به شهرداری پرداخت نماید را مشخص کنند و از دادستان محترم مسجدسلیمان خواست این پرونده به صورت ویژه پیگیری شود.

حجت الاسلام امینی در ارتباط با پرداخت ۹۲ میلیاردی عوارض شرکت نفت به شهرداری گفت: اگر این پول به شهرداری تزریق شود ما شاهد حل بسیاری از مشکلات شهرداری خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور از شرکت نفت ایران می خواهیم به صورت اقساط هم که شده این عوارض را پرداخت نمایند و از مسئولین نفت مسجدسلیمان نیز می خواهیم در این کار به مسجدسلیمان کمک کنند.

امام جمعه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از پرسنل شهرداری به خاطر پرداخت نشدن حقوق شان درخواست نمود به نجابت و صبوری اشان مثل همیشه ادامه دهند و از مدار قانون خارج نشوند تا انشالله هر چه سریع تر مشکلاتشان برطرف شود.

مرجع: آسماری نیوز