جشن بزرگ عید سعید فطر به میزبانی شهرداری در مسجدسلیمان برگزار گردید
جشن بزرگ عید سعید فطر به میزبانی شهرداری در مسجدسلیمان برگزار گردید

شهر اولین ها//جشن بزرگ عید سعید فطر با حمایت بخش خصوصی و شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید. در این برنامه  که با حضور عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان؛ اعضای شورای شهر؛ مسئول دفتر نماینده شهرستان؛ و جمع کثیری از مردم شریف مسجدسلیمان در هجدهم تیرماه در ساعت ۲۱ در محل پارک بزرگ گل نرگس آغاز گردید. به […]

شهر اولین ها//جشن بزرگ عید سعید فطر با حمایت بخش خصوصی و شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید. در این برنامه  که با حضور عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان؛ اعضای شورای شهر؛ مسئول دفتر نماینده شهرستان؛ و جمع کثیری از مردم شریف مسجدسلیمان در هجدهم تیرماه در ساعت ۲۱ در محل پارک بزرگ گل نرگس آغاز گردید.

IMG_6561


به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شهرداری : آیتم های برنامه با اجرای گودرز ظاهری و هنرمندان مسجدسلیمانی همچون؛ سامان جلیلی؛ حامد اسدی؛ یاسین بندری؛ قاسم بخشوده در بخش خوانندگی؛ ابوذر صادقی در بخش شعبده بازی و با هنرنمایی طنز پرداز پیش کسوت احمد بابادی به نمایش گذاشته شد. در ادامه برنامه شهردار مسجدسلیمان به روی صحنه حضور پیدا کرده و ضمن خوش آمدگویی و تبریک عید سعید فطر عنوان کرد: بسیار خرسندیم از شهروندان عزیز که در این جشن حضور یافته اند؛ و انشاالله بتوانیم در برنامه های آتی جشن هایی در خور شأن شهروندان عزیز برگزار نماییم. شهردار مسجدسلیمان در این روز ضمن اهداء لوح سپاس از فعالیت فرهنگی و اجتماعی ارزنده انجمن نگینِ ایران زاگرس به پاس خدمات در مناطق مختلف شهری در زمینه حفظ محیط  زیست تقدیر به عمل آوردند. در همین رابطه این جشن با حمایت مالی بخش خصوصی و همکاری به صورت مشترک روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان به منظور کاهش هزینه های داخلی؛ اقتصاد مقاومتی و هم چنین حمایت از تولید کنندگان داخلی مشاوره و برنامه ریزی گردیده بود.


IMG_6424


IMG_6497


IMG_6508