جزئیات ” فساد در شهرداری مسجدسلیمان ” چه بود ؟! + تصویر
جزئیات ” فساد در شهرداری مسجدسلیمان ” چه بود ؟! + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// مدتهاست که در محافل مختلف خبرهایی مبنی بر فساد در شهرداری مسجدسلیمان شنیده می شود اما تاکنون جزییاتی از این موضوع منتشر نشده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، هفته گذشته حجت الاسلام امینی در بخشی از خطبه های نماز جمعه شهرستان به فساد در شهرداری مسجدسلیمان اشاره […]

سایت خبری شهر اولین ها// مدتهاست که در محافل مختلف خبرهایی مبنی بر فساد در شهرداری مسجدسلیمان شنیده می شود اما تاکنون جزییاتی از این موضوع منتشر نشده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، هفته گذشته حجت الاسلام امینی در بخشی از خطبه های نماز جمعه شهرستان به فساد در شهرداری مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: بنده منکر فساد در شهرداری نیستم و پا به پای دستگاههای قضایی، اطلاعاتی، شورای شهر و… به دنبال برخورد با فساد در شهرداری حرکت خواهم کرد.

حجت الاسلام امینی که همواره از طریق خطبه های نماز جمعه حرف دل مردم مظلوم و محروم مسجدسلیمان را به گوش مسئولین رسانده ،اینبار نیز از فساد در شهرداری سخن گفت و خواستار پیگیری دستگاههای ذیربط در اینخصوص شد.اگر چه تاکنون بصورت رسمی جزییاتی در اینخصوص منتشر نشده اما این موضوع تنها تلنگری بود تا ایجاد کمیته بازرسی و نظارت عملکرد در شهرداری مسجدسلیمان اهمیت بیشتری پیدا کند. ضمن اینکه انتظار می رود تا نمایندگان مردم مسجدسلیمان در شورای شهر نیز بطور کامل این موضوع را پیگیری نمایند تا حق مردم مظلوم مسجدسلیمان در این رابطه تضییع نگردد.

fesad