شهر اولین ها// اجرای نخستین طرح سر شماری آنلاین اینترنتی نفوس و مسکن عمومی شهرستان مسجدسلیمان توسط واحد آمار و فناوری اطلاعات و روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان همزمان با سراسر کشور آغاز می گردد. عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی گفتگویی در این زمینه عنوان کرد: در این طرح که تا ۲۴ مهرماه در […]

شهر اولین ها// اجرای نخستین طرح سر شماری آنلاین اینترنتی نفوس و مسکن عمومی شهرستان مسجدسلیمان توسط واحد آمار و فناوری اطلاعات و روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان همزمان با سراسر کشور آغاز می گردد.
عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی گفتگویی در این زمینه عنوان کرد: در این طرح که تا ۲۴ مهرماه در سال جاری ۱۳۹۵ ادامه دارد، شهروندان عزیز با مراجعه به سامانه http://sarshomari95.ir ، اطلاعات جمعیتی خانوار، سواد، اشتغال، مهاجرت، نوع و وضعیت مسکن خود را ثبت می نمایند.
شهردارمسجدسلیمان افزود: پس از ثبت اطلاعات در سامانه، کد رهگیری صادر می گردد که شهروندان باید این کد را به مامور سرشماری که بصورت حضوری به درب منازل مراجعه می کنند تحویل دهند.
وی گفت: طرح عمومی سر شماری نفوس و مسکن بصورت حضوری از ۲۵ مهرماه لغایت ۲۵ آبانماه سال جاری اجرا خواهد شد.
قاسمی صالح بابری افزود: همکاری شهروندان در جمع آوری اطلاعات اهمیت زیادی دارد، زیرا وضعیت استان ها از نظر شهری و روستایی، زنان و مردان، نرخ باسوادی، وضعیت مسکن، نرخ بیکاری، توزیع بودجه و امکانات در بین استانها، تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های کشوری و استانی بر اساس همین آمارگیری صورت می گیرد.
این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: به منظور کاهش هزینه های شهروندان عزیز  مسجدسلیمانی، و مشارکت همه جانبه عمومی، شهرداری مسجدسلیمان آمادگی دارد با همکاری  مشترک واحد آمار و فناوری اطلاعات و روابط عمومی در ۳ ایستگاه شهرداری ناحیه یک واقع در جنب پل سینا، سازمان آتش نشانی چهار راه بهداری کلگه و ایستگاه آتش نشانی دره اشکفت اقدام به ثبت نام آنلاین اینترنتی به صورت رایگان از روز شنبه مورخ: ۹۵/۰۷/۱۷ لغایت ۹۵/۰۷/۱۹ نمایند، و به سه نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف شهرداری اهداء خواهد شد. هم چنین در صورت استقبال از این طرح سراسری ثبت نام تمدید خواهد شد.