ثبت رکورد جدید فرزند نیک شهر اولین ها در حوزه ورزشهای همگانی + تصاویر
ثبت رکورد جدید فرزند نیک شهر اولین ها در حوزه ورزشهای همگانی + تصاویر

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار مطرح مسجدسلیمان در حوزه ورزشهای همگانی رکورد جدیدی را در سطح کشور به ثبت رسانید. وی از طریق حمل توپ با دو صد متر این رکورد را به نام خود و مسجدسلیمان به ثبت رساند. به گزارش شهر اولین ها، با حضور هادی رضایی مسئول کمیته ثبت رکوردهای […]

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار مطرح مسجدسلیمان در حوزه ورزشهای همگانی رکورد جدیدی را در سطح کشور به ثبت رسانید. وی از طریق حمل توپ با دو صد متر این رکورد را به نام خود و مسجدسلیمان به ثبت رساند.

به گزارش شهر اولین ها، با حضور هادی رضایی مسئول کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در تهران حسین عالی محمدی ورزشکار مطرح مسجدسلیمان در حوزه ورزشهای همگانی رکورد حمل توپ با دو ۱۰۰ متر را در ۳۱ ثانیه به نام خود به ثبت رساند و رکوردی دیگر در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رسانید. رکورد ابتدایی عالی محمدی ۳۶ ثانیه بود. گفتنی است که رکورد پیشین حمل توپ با دو ۱۰۰ متر با ۳۲ ثانیه در اختیار یک ورزشکار شمالی بود. حسین عالی محمدی پس از ثبت رکورد جدیدش با تقدیر از حمایت های شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان که نقش بسزایی در اعزام وی و فراهم نمودن شرایط ثبت رکورد داشته است و نیز دکتر یوسف داودی و سید حمید حسن زاده، این موفقیت را به همه شهروندان مسجدسلیمانی و بختیاری های سراسر کشور تقدیم کرد.