تکمیل پروژه‌های راهسازی مسجدسلیمان چشم انتظار اعتبار
تکمیل پروژه‌های راهسازی مسجدسلیمان چشم انتظار اعتبار

شهر اولین ها//مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، پروژه‌های در دست احداث حوزه راه این شهرستان هر چه سریع تر تکمیل و به اجرا می‌رسند. به گزارش شهر اولین ها، علی عیدی وندی اظهار داشت: عملیات احداث پل سی‌‌مایلی در محور مسجدسلیمان – هفتکل با اعتبار ۳٫۵ […]

شهر اولین ها//مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، پروژه‌های در دست احداث حوزه راه این شهرستان هر چه سریع تر تکمیل و به اجرا می‌رسند.

به گزارش شهر اولین ها، علی عیدی وندی اظهار داشت: عملیات احداث پل سی‌‌مایلی در محور مسجدسلیمان – هفتکل با اعتبار ۳٫۵ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است.

وی افزود: این پل به طول ۱۰۰ متر و شامل ۳ دهانه ۳۰ متری است که با احداث آن به تردد خودروهای سبک و سنگین در این محور کمک بسیاری می‌شود.

عیدی وندی تصریح کرد: پل قدیم سی‌مایلی به دلیل عبور تانکرهای سنگین سیمان به صورت کامل فرسوده و خراب شده بود و به همین منظور عملیات ساخت پل جدید را آغاز کردیم.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان اذعان داشت: در کنار این پل به حدود ۱٫۵ کیلومتر جاده نیز نیاز است که باید اعتبارات آن تکمیل و روند ساخت آن نیز آغاز شود و امیدواریم عملیات ساخت پل سی‌مایلی تا پایان سال به اتمام برسد.

علی عیدی وندی خاطرنشان کرد: پروژه موج تراشی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ لالی به طول ۱۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در حال اجرا است.

وی بیان داشت: برای تکمیل این پروژه حدود ۱٫۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون اعتباری در این خصوص به اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان اختصاص داده نشده است.

این مقام مسئول گفت: اگر اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شود تا ۳ ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه به اتمام می‌رسد و جاده آماده بهره‌برداری خواهد بود.