یک کشته و سه مجروح پیامد آخرین سانحه دلخراش در ” جاده مرگ ” + تصاویر
یک کشته و سه مجروح پیامد آخرین سانحه دلخراش در ” جاده مرگ ” + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// سوانح سریالی جاده اهواز-مسجدسلیمان باز هم ادامه یافت و حادثه دلخراش روز جمعه در مسیر مذکور یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، جاده اهواز-مسجدسلیمان که از حیث آمار تصادفات و قربانیان حوادث رانندگی جاده ای موسوم به ” جاده مرگ” بشمار […]

سایت خبری شهر اولین ها// سوانح سریالی جاده اهواز-مسجدسلیمان باز هم ادامه یافت و حادثه دلخراش روز جمعه در مسیر مذکور یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، جاده اهواز-مسجدسلیمان که از حیث آمار تصادفات و قربانیان حوادث رانندگی جاده ای موسوم به ” جاده مرگ” بشمار میرود باز هم قربانی گرفت. ظهر روز جمعه و طی برخورد دو خودروی پژو با یکدیگر متأسفانه یکی از شهروندان مسجدسلیمانی جان باخت و سه تن دیگر مجروح شدند. مجروحین حادثه که راننده و مسافرین خودروی مقابل قربانی حادثه بشمار میروند هم اکنون در بیمارستان تحت مداوای پزشکان قرار دارند.به گزارش منابع آگاه راننده خودروی پژو از ناحیه گردن،سینه و پا دچار شکستگی شده ،ضمن اینکه دو مسافر این خودرور نیز از ناحیه صورت،دست و پا دچار شکستی و جراحاتی شده اند و هم اکنون تحت مداوا قرار دارند.