تساوی استقلال مسجدسلیمان مقابل امیداندیشه شوشتر در دیداری جنجالی + عکس
تساوی استقلال مسجدسلیمان مقابل امیداندیشه شوشتر در دیداری جنجالی + عکس

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ یک در دیداری جنجالی به یک تساوی ارزشمند دست یافت تا همچنان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب شود. به گزارش شهر اولین ها، آبی پوشان مسجدسلیمان در هفته شانزدهم لیگ دسته اول مقابل میزبان خود امیداندیشه شوشتر به میدان […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ یک در دیداری جنجالی به یک تساوی ارزشمند دست یافت تا همچنان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب شود.

به گزارش شهر اولین ها، آبی پوشان مسجدسلیمان در هفته شانزدهم لیگ دسته اول مقابل میزبان خود امیداندیشه شوشتر به میدان رفتند و در حالی که تا دقیقه 90 با یک گل از حریف خود عقب بودند با ضربه عبدا… باورصاد مهاجمی که تنها دقایقی از ورودش به میدان گذشته بود بازی را به تساوی رساندند و در نهایت یک امتیاز حساس را در این دیدار نفسگیر و البته دیدنی کسب نمایند. امیر صادقی سرمربی استقلال در این دیدار از پیمان هاشمپور.حسین اسدی.مهرشادقربانی.رامین گیلاسی.محسن رضایی.ارسلان خیرور.تورج بهرامی.علی مردانی.مجتبی آلبا.رسول جلیلی و دانیال آذرگشب استفاده کرد.نکته تأسف برانگیز این دیدار حواشی پس از پایان بازی بود که پرتاب سنگ و فحاشی تماشاگران تیم میزبان موجب بروز درگیری هایی شد که در نهایت با وساطت نیروی انتظامی این قائله خاتمه یافت. تیم استقلال مسجدسلیمان تاکنون از ۱۶ بازی ۳۳ امتیاز کسب نموده و در رده دوم جدول رده بندی مسابقات جای دارند.

IMG-20170209-WA0025

تیم زاگرس دیگر نماینده فوتبال شهرستان نیز در خانه مقابل ولایت حمیدیه قرار گرفت و در نهایت دوتیم به تساوی بدون گل دست یافتند.