تجلی حضور فعالین محیط زیست و هنرمندان در طبیعت جهت پاکسازی به استقبال نوروز+ تصاویر
تجلی حضور فعالین محیط زیست و هنرمندان در طبیعت جهت پاکسازی به استقبال نوروز+ تصاویر

شهر اولین ها// تجلی حضور فعالین محیط زیست و هنرمندان شهرستان مسجدسلیمان در دامان طبیعت برای همگرایی و نیل به هدف ” طبیعت بدون زباله زیباست ” موجب گردید تا یکی از باشکوه ترین برنامه های محیط زیستی مسجدسلیمان در روزهای پایانی سال ۹۶ رقم بخورد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، صبح امروز در […]

شهر اولین ها// تجلی حضور فعالین محیط زیست و هنرمندان شهرستان مسجدسلیمان در دامان طبیعت برای همگرایی و نیل به هدف ” طبیعت بدون زباله زیباست ” موجب گردید تا یکی از باشکوه ترین برنامه های محیط زیستی مسجدسلیمان در روزهای پایانی سال ۹۶ رقم بخورد.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، صبح امروز در اقدامی ارزشمند هنرمندان مسجدسلیمان در قالب انجمن هنرهای نمایشی همسو با انجمن های محیط زیستی و تنی چند از مسئولین شهرستان برنامه پاکسازی عمومی را در روستای چال استران واقع در دوراهی لالی اجرا نمودند.
میزان استقبال و حضور پرشور هنرمندان عرصه تئاتر و نمایش، کودکان و کنشگران محیط زیستی در این پویش فرهنگی به حدی بود که مشارکت مسافرین و گردشگران طبیعت را که در حوالی منطقه حضور داشتند به همراه داشت.
در برنامه امروز علاوه بر مشارکت اعضای انجمن هنرهای نمایشی مسجدسلیمان، انجمن دیده بان دوستداران محیط زیست، طنین طبیعت مسجدسلیمان ،بانوان طبیعت دوست آسماری ، انجمن همیاران محیط زیست، موسسه پرتو نور صبا ، انجمن دوستداران محیط زیست لالی ، مجموعه اداره حفاظت محیط زیست ، منابع طبیعی ، دانشگاه آزاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند.