تامین زیرساخت‌های برق و گاز کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان
تامین زیرساخت‌های برق و گاز کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان

شهر اولین ها//مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات این کارخانه در بحث زیرساخت‌ها، گفت: مسئولان به دنبال حل مشکلات زیرساختی کارخانه در بحث گاز و برق هستند و قول داده‌اند تا این مشکلات هرچه سریعتر مرتفع شوند. سیدعباس حسینی اظهار کرد: ساخت فاز اول این کارخانه برای ایام دهه فجر به اتمام می‌رسد […]

شهر اولین ها//مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات این کارخانه در بحث زیرساخت‌ها، گفت: مسئولان به دنبال حل مشکلات زیرساختی کارخانه در بحث گاز و برق هستند و قول داده‌اند تا این مشکلات هرچه سریعتر مرتفع شوند.

سیدعباس حسینی اظهار کرد: ساخت فاز اول این کارخانه برای ایام دهه فجر به اتمام می‌رسد و این کارخانه آماده بهره‌برداری است اما با توجه به مشکلات زیرساختی امید چندانی به تولید نداریم.

وی افزود: زیرساخت‌های موردنیاز برای تولید به صورت کامل مهیا نشده است و کارخانه در بحث برق و گاز با مشکلاتی مواجه است.

حسینی عنوان کرد: دولت در حال تلاش است تا مسائل زیرساختی کارخانه را حل کند و امیدواریم در این زمینه با حل این مشکلات کارخانه بتواند با حداکثر توان خود به تولید بپردازد.

وی گفت: کارخانه در بحث تأمین آب مشکلی ندارد و توانسته‌ایم نیاز کارخانه را برطرف کنیم و تنها امیدواریم سایر مسائل زیرساختی مورد نیاز حل شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت این کارخانه در فاز اول تولید 11 هزار پروفیل آلومینیوم است و اگر زیرساخت‌ها به صورت کامل مهیا شوند، شاهد فعال شدن تولید و اشتغالزایی تعداد زیادی در این کارخانه خواهیم بود.