برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در مسجدسلیمان
برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور معاونت مالی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان در سالن امور تربیتی آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از پانا، هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور معاونت مالی اداره کل نوسازی […]

سایت خبری شهر اولین ها// هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور معاونت مالی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان در سالن امور تربیتی آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از پانا، هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور معاونت مالی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان در سالن اموتربیتی آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار گردید.

در ابتدا قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش ضمن عرض سلام و تبریک گفت : اعتقاد داریم که راه سعادت هر جامعه توجه به نیروی انسانی و آموزش و پرورش است.

وی گفت خیری فقط مدرسه سازی نیست بلکه خیر آنکسی است که به ما انرژی مثبت بدهد و در کنار ما باشد.قاسمی منجزی گفت: شعار اینجانب همان شعار رهبر معظم انقلاب است اقتصاد مقاومتی .وی بیان کرد باید وارد مسیر اقدام و عمل شویم.

سپس افزود همین جا از شورای اداری شهرستان امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم زیرا که همیشه در کنار مجموعه آموزش و پرورش بوده اند.

قاسمی منجزی در پایان از مدیرکل آموزش و پرورش و همچنین مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان به خاطر کمک هایی که به آموزش و پرورش مسجدسلیمان داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مهندس قنبری معاونت فرمانداری ضمن سلام و تبریک گفت : در بحث خیری لازمه کار نشان دادن کارهای خیرخواهانه است.

وی گفت : وقتی مدرسه ای توسط خیری ساخته می شود در طول مدت عمر آموزشگاه هر کسی وارد این مدرسه شود دعای خیر او بدرقه راه خانواده و خود آن خیر گرامی است.

وی بیان کرد: این جشنواره ها باید بیشتر برگزار شود زیرا که برگزاری اینگونه جشنواره ها باعث ارتقاء کمک خیرین می شود.

سپس مهندس صالحی معاونت مالی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان نیز گفت: بین 35 تا 45 درصد مدارس کشور نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

وی گفت در بحث خیری نیازی نیست حتما تاجر یا پولدار باشی بلکه می توان با همان درآمد ماهیانه نیز در کارهای خیر قدم برداشت.ما همکارانی داریم که به صورت رایگان تدریس می کنند و خیر آموزشی هستند .در پایان از خیرین با لوح تقدیر تجلیل شد.