برگزاری نمایشگاه آثار با وسایل بازیافتی در مسجدسلیمان + تصاویر
برگزاری نمایشگاه آثار با وسایل بازیافتی در مسجدسلیمان + تصاویر

شهر اولین ها// نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و کاردستی با وسایل بازیافتی در مسجدسلیمان همزمان با فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار گردید. به گزارش شهر اولین ها ، صبح امروز نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و کاردستی با وسایل بازیافتی در دبیرستان کوشا به همت مجموعه این مرکز آموزشی و با […]

شهر اولین ها// نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و کاردستی با وسایل بازیافتی در مسجدسلیمان همزمان با فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار گردید.

به گزارش شهر اولین ها ، صبح امروز نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و کاردستی با وسایل بازیافتی در دبیرستان کوشا به همت مجموعه این مرکز آموزشی و با مشارکت اداراه آموزش و پرورش و محیط زیست شهرستان برگزار گردید که با استقبال قابل توجهی از سوی دوستداران محیط زیست و شهروندان همراه بود.
در این نمایشگاه خلاقیت و هنرمندی دانش آموزان مدرسه کوشا در قالب وسایل ایجادشده از اقلام بازیافتی در معرض نمایش عموم قرار داده شد.
این برنامه با هدف توسعه فرهنگ محیط زیست و استفاده از وسایل و اقلام بازیافتی و نیز جلب مشارکت دانش آموزان و شهروندان صورت پذیرفت.