برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین ورزش شهرستانهای مسجدسلیمان,لالی,هفتکل و اندیکا +تصاویر
برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین ورزش شهرستانهای مسجدسلیمان,لالی,هفتکل و اندیکا +تصاویر

شهر اولین ها// نشست هم اندیشی مشترک مسئولین ورزش چهار شهرستان مسجدسلیمان,لالی,هفتکل و اندیکا پیرامون بررسی وضعیت ورزش و جوانان این شهرستانها برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها،این نشست با حضور فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ،علی عسکرظاهری نماینده چهارشهرستان ،علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان ،روسای ادارات ورزش و جوانان وهیات های […]

شهر اولین ها// نشست هم اندیشی مشترک مسئولین ورزش چهار شهرستان مسجدسلیمان,لالی,هفتکل و اندیکا پیرامون بررسی وضعیت ورزش و جوانان این شهرستانها برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها،این نشست با حضور فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ،علی عسکرظاهری نماینده چهارشهرستان ،علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان ،روسای ادارات ورزش و جوانان وهیات های ورزشی چهار شهرستان و جمعی از ورزشکاران برگزار گردید.
از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کنید
فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه گفت:مشکلات حوزه ورزش چهار شهرستان  زیاد است اما قطعا تلاش خواهیم کرد تا  مسائل مطرح شده پیگیری شود.
وی افزود:شرایط مالی شرایط مطلوبی نیست  و هر شهرستانی باید بتواند از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کند.
کیانی زاده گفت:چهار شهرستان مسجدسلیمان,لالی,هفتکل و اندیکا ظرفیت هایی مانند سدها, شرکت بهره برداری نفت  و گاز و شهرداری ها را دارند که می توانند از این ظرفیت ها در ورزش شهرستان استفاده نمایند.
وی گفت: انتظار داریم نماینده شهرستان ها هم در بهره برداری از ظرفیت های موجود در حوزه ورزش و جوانان همکاری و حمایت لازم را داشته باشند.
کیانی زاده از پیگیری تکمیل خوابگاه های وزشی خبر داد و ادامه داد:اختصاص ۶۰ میلیون تومان اعتبار برای ورزش چهار شهرستان را در اولویت اداره کل قرار می دهیم.
دولت ها به تنهایی نمی توانند همه مشکلات را حل کنند
علی عسکر ظاهری نماینده چهار شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست هم اندیشی اظهار کرد:باید ببینیم در بحث آموزش های تکمیلی ,اشتغال وازدواج جوانان چه برنامه هایی را ترسیم کرده ایم .
ظاهری ادامه داد: جامعه ما به سمت سالمندی می رود و باید نیازها و امکانات مورد نیاز برای ورزش سالمندان را مورد توجه قرار دهیم .
وی تصریح کرد:با تمام مشکلات و کمبودهای موجود کارهای خوبی در حوزه ورزش شهرستان ها صورت گرفته است و جامعه از ما انتظار دارد بستری ایجاد کنیم تا ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.
نماینده مسجدسلیمان تصریح کرد:توسعه سرمایه انسانی یکی از اعتقادات من در انتخابات بود و باید تلاش کنیم برای داشته های ارزشمند انسانی مان بستر توسعه را ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد:اگر امید ما به این است که دولت ها به تنهایی همه مشکلات ما را حل کنند سخت در اشتباه هستیم .این آمادگی را داریم تا از همه قابلیت ها استفاده کنیم چرا که هرجایی مردم وارد شدند پیروز خواهیم بود و باید مردم را درگیر کار کنیم.
اگر امکانات شرکت نفت  نبود هیچ جایگزین دیگری نداشتیم
در ادامه این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار  مسجدسلیمان  گفت:این آمادگی را داریم تا طی جلسه ای مشکلات ورزش شهرستان را بررسی و راهکار هایی برای حل این مشکلات بیابیم چرا که بنده معتقدم بخشی از این  مشکلات در شهرستان قابل حل است.
وی ضمن تاکید بر لزوم  گسترش  ورزش های  همگانی افزود: طی روزهای آینده ورزش شامگاهی را برای بانوان و آقایان در مسجدسلیمان برپا خواهیم کرد.
گوروئی تاکید کرد:باید از ظرفیت های بخش خصوصی بهره بیشتری ببریم.یکی از مشکلات مسجدسلیمان همین است که همه چیز وابسته به دولت است و اگر امکانات شرکت نفت  نبود هیچ جایگزین دیگری نداشتیم.