برگزاری نشست شورای عالی انجمن های محیط زیستی خوزستان در اهواز + تصویر
برگزاری نشست شورای عالی انجمن های محیط زیستی خوزستان در اهواز + تصویر

شهر اولین ها//نشست شورای عالی انجمن های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد و اعضای این شورا در خصوص مسائل مختلف از قبیل اساسنامه شبکه و شیوه برگزاری انتخابات شورای هماهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند. به گزارش شهر اولین ها ، در این نشست که صبح امروز در اهواز و با […]

شهر اولین ها//نشست شورای عالی انجمن های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد و اعضای این شورا در خصوص مسائل مختلف از قبیل اساسنامه شبکه و شیوه برگزاری انتخابات شورای هماهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش شهر اولین ها ، در این نشست که صبح امروز در اهواز و با حضور نمایندگان ۱۹ تشکل محیط زیستی استان خوزستان برگزار شد، کلیات اساسنامه شبکه استانی محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان و بندهایی از آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و حاضرین به بررسی زوایای مختلف این موضوعات پرداختند. نحوه تشکیل کمیته های تخصصی شبکه نیز از دیگر موارد مورد بحث در نشست امروز بود که مقرر گردید این کمیته ها با اهداف مشخصی که در اساسنامه مصوب قید خواهد شد تشکیل گردند.

با تمام این تفاسیر پس از گفتمان چند ساعته اعضای شورای عالی سمن های محیط زیستی خوزستان مقرر گردید که اساسنامه شبکه استانی با ایجاد تغییرات جزیی در چندین بند طی روزهای آتی مورد تصویب اعضا قرار گرفته و مقدمات جهت برگزاری انتخابات شورای هماهنگی و تشکیل کمیته های تخصصی شبکه صورت پذیرد.

نکته قابل تأمل عدم مشارکت بخشی از انجمن های استان در نشست امروز بود که علیرغم اطلاع رسانی گسترده و تأیید آنان جهت حضور ، تنها نمایندگان ۱۹ انجمن در این نشست حضور یافتند.