برگزاری دومین تور گردشگری -محیط زیستی انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان + تصاویر
برگزاری دومین تور گردشگری -محیط زیستی انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان + تصاویر

شهر اولین ها// دومین تور گردشگری – محیط زیستی انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان صبح امروز برگزار شد.این برنامه که در منطقه زیبا و دیدنی شیمبار و به مناسبت روز جهانی کوهستان صورت پذیرفت با استقبال قابل توجه دوستداران طبیعت همراه بود. به گزارش شهر اولین ها، دومین تور گردشگری-محیط زیستی انجمن های مردم نهاد […]

شهر اولین ها// دومین تور گردشگری – محیط زیستی انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان صبح امروز برگزار شد.این برنامه که در منطقه زیبا و دیدنی شیمبار و به مناسبت روز جهانی کوهستان صورت پذیرفت با استقبال قابل توجه دوستداران طبیعت همراه بود.

به گزارش شهر اولین ها، دومین تور گردشگری-محیط زیستی انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی کوهستان در منطقه بکر و دیدنی شیمبار برگزار گردید. در ابتدای این برنامه یوسفی رییس اداره حفاظت محیط زیست اندیکاضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در برنامه و تقدیر از تلاش های ارزنده انجمن های مردم نهاد مسجدسلیمان جهت پیگیری و اجرای برنامه به بیان نکاتی در خصوص منطقه حفاظت شده شیمبار پرداخت. در ادامه برنامه شرکت کننندگان ضمن کاشت 120 اصله نهال بادام و 100 بذر بلوط در ارتفاعات کوه دلا و کوهنوردی سبک، در ادامه با حضور در کمپ گردشگری شیمبار اقدام به پاکسازی محوطه نمودند. بازدید از تالاب زیبا و دشت شیمبار و آشنایی بیشتر دوستداران محیط زیست با این جاذبه طبیعی و منحصر به فرد منطقه نیز از دیگر بخش های برنامه امروز بود.

گفتنی است که دومین تور گردشگری محیط زیستی انجمن های محیط زیستی مسجدسلیمان به همت انجمن های دیده بان دوستداران محیط زیست، دوستداران آوای طبیعت و بانوان طبیعت دوست آسماری و با مشارکت ادارات محیط زیست و منابع اندیکا و انجمن همیاران محیط زیست این شهرستان صورت گرفت.