برگزاری دوره های استعداد یابی علاقمندان به ورزش گلف در مسجدسلیمان
برگزاری دوره های استعداد یابی علاقمندان به ورزش گلف در مسجدسلیمان

شهر اولین ها// دانوش صالحی :دوره های استعداد یابی و آموزش نوجوانان و جوانان مسجدسلیمانی علاقمند به ورزش گلف در زادگاه گلف خاورمیانه برگزار می شود . رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت : این اقدام در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و […]

شهر اولین ها// دانوش صالحی :دوره های استعداد یابی و آموزش نوجوانان و جوانان مسجدسلیمانی علاقمند به ورزش گلف در زادگاه گلف خاورمیانه برگزار می شود .
رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت : این اقدام در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان علاقمند به فعالیت های ورزشی در فصل تابستان به صورت رایگان انجام می شود.
به گزارش شهر اولین ها ، سلطانعلی حموله افزود : ثبت نام از علاقمندان در امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و بدون محدودیت از بابت شرکت کنندگان صورت می گیرد و علاقمندان طی ۱۲ جلسه تمرین در هر ماه و تا پایان شهریور زیر نظر مربیان و اساتید ارزشمند مسجدسلیمانی رشته گلف نحوه انجام بازی و رقابت در این ورزش مفرح را فرا می گیرند .
حموله با اشاره به حضور و فعالیت حرفه ای تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر گلف کشور ادامه داد : با نظر مربیان ، نفرات و استعدادهای برتر این دوره ها در صورت تمایل جذب باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان می شوند و می توانند در این عرصه فعالیت نمایند .
یادآوری می نماید ورزش گلف که از جمله ورزش هایی است که با صنعت نفت گره خورده و متعاقب فوران نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان این ورزش مفرح همچون بسیاری دیگر از ورزش ها برای نخستین بار در خاورمیانه در این شهر انجام شد . از آن تاریخ به بعد مسجدسلیمان بعنوان مهد و زادگاه این ورزش در خاورمیانه همیشه جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور بوده و گلف بازان این شهر نفرات اصلی تیم ملی کشورمان بوده اند و در این عرصه افتخارات فراوانی برای کشورمان کسب کرده اند .