برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات جاده ای در جمعیت هلال احمر اندیکا
برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات جاده ای در جمعیت هلال احمر اندیکا

شهر اولین ها//دوره تخصصی جستجو و نجات درجاده ویژه برادران با حضور امدادگران سراسر استان خوزستان در اندیکا برگزار می شود. به گزارش شهر اولین ها شاپور باقری اظهار داشت : دوره تخصصی نجات در جاده ویژه برادران امدادگر هلال احمر با حضور مربیان مجرب از مرکز استان  و شهرستان ها  به مدت ۵ روز […]

شهر اولین ها//دوره تخصصی جستجو و نجات درجاده ویژه برادران با حضور امدادگران سراسر استان خوزستان در اندیکا برگزار می شود.

به گزارش شهر اولین ها شاپور باقری اظهار داشت : دوره تخصصی نجات در جاده ویژه برادران امدادگر هلال احمر با حضور مربیان مجرب از مرکز استان  و شهرستان ها  به مدت ۵ روز  در مدرسه نیمه شعبان آبژدان برگزار می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا عنوان کرد:  هدف از اینگونه آموزشهای فنی و تخصصی ارتقاء توان امدادگران و افزایش کارآیی آنان در حوادث جاده ای، پاسخگویی به موقع  و مناسب و ارائه کمکهای لازم به مصدومان حوادث جاده ای است.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی مباحث تخصصی از قبیل حوادث جاده ای،وظایف نجاتگرجاده، مروری برمباحث کمک های اولیه، طرح عملیاتی نجات در جاده، ایمنی و ارزیابی و مدیریت سانحه ارائه میشود.

وی کاهش آمار تلفات جاده ای و توانمندسازی هرچه بیشتر امدادگران ونجاتگران را از اهداف عمده اجرای این طرح بر شمرد و افزود: آشنایی با تجهیزات نجات در جاده و کار با آن، ترابری در جاده، طناب و دستیابی و رهاسازی مصدوم از جمله دیگر مباحث اموزشی در این دوره می باشد.

شاپور باقری در پایان گفت: دوره تخصصی جستجو و نجات درجاده از تاریخ ۲/۵/۹۵ شروع و تا تاریخ ۷/۵/۹۵ ادامه خواهد داشت.