برگزاري مراسم ياد بود شهداي محيط زيست در مسجدسليمان +تصاویر
برگزاري مراسم ياد بود شهداي محيط زيست در مسجدسليمان +تصاویر

شهر اولین ها// همزمان با بیست و نهمین  روز از ماه مبارک رمضان مراسم یاد بود شهدای محیط زیست در شهرستان مسجدسلیمان  برگزار شد. نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت «محمد دهقانی»، «پرویز هرمزی» و «منوچهر شجاعیان»، سه محیط بان شجاع و فداکار در درگیری با شکارچیان متخلف، […]

شهر اولین ها// همزمان با بیست و نهمین  روز از ماه مبارک رمضان مراسم یاد بود شهدای محیط زیست در شهرستان مسجدسلیمان  برگزار شد.
نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت «محمد دهقانی»، «پرویز هرمزی» و «منوچهر شجاعیان»، سه محیط بان شجاع و فداکار در درگیری با شکارچیان متخلف، تصریح کرد: این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم به منظور پاسداشت کلیه شهدای محیط زیست بویژه شهادت اخیر سه محیط بان شجاع کشورمان که در راه حفاظت از محیط زیست و نعمتهای خدادادی به شهادت رسیدند برگزار گردید.
وی با اشاره به اینکه محیط بانان از محیط زیست که متعلق به همه مردم است حفاظت می‌کنند و از دست دادن هریک از آنها همه مردم را اندوهگین می‌کند، افزود : هرچند در طول چند دهه گذشته چندین محیط بان درحین انجام وظیفه توسط متخلفان و شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیده‌اند ولی این اتفاق اخیر ضربه جبران ناپذیری بود که همه فعالان عرصه محیط زیست کشور را متحیر نمود.
نجاتی در پایان با ابراز تأسف از اینکه متخلفین به راحتی جرأت پیدا می کنند تا اسلحه خود را به سمت محیط بانان و حافظان طبیعت نشانه گیری کنند گفت: هر چند وقت شاهد بروز اتفاقات ناگوار هستیم، ما شهدای بسیاری در حیطه محیط زیست داشته ایم و این محیط بانان از محیط زیستی که زندگی می کنیم حفاظت می کنند که متعلق به عموم مردم ایران است.
شایان ذکر است مراسم مذکور همراه با ختم قرآن ، مداحی و سخنرانی در یکی از مساجد شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.