برد بزرگ نساجی ۹ نفره در مقابل نفت مسجد سلیمان
برد بزرگ نساجی ۹ نفره در مقابل نفت مسجد سلیمان

شهر اولین ها// نساجی قائمشهر در بازی بیرون از خانه برابر نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. قائمشهری ها که پس از جدایی فکری همچنان در جمع مدعیان لیگ دسته یک حضور دارند، در این دیدار خارج از خانه برای کسب پیروزی کار سختی داشتند. نساجی در این بازی دقیقه ۴۲ امین شجاعیان را به […]

شهر اولین ها// نساجی قائمشهر در بازی بیرون از خانه برابر نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. قائمشهری ها که پس از جدایی فکری همچنان در جمع مدعیان لیگ دسته یک حضور دارند، در این دیدار خارج از خانه برای کسب پیروزی کار سختی داشتند.
نساجی در این بازی دقیقه ۴۲ امین شجاعیان را به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور از دست داد تا پیش از پایان نیمه اول ۱۰ نفره شود. نیمه اول این بازی پر کش و قوس با نتیجه بدون گل به تساوی رسید و در نیمه دوم نیز بازی این دو تیم بدون گل ادامه پیدا کرد تا در نهایت محمد عباس زاده مهاجم گلزن نساجی، دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی گل اول نساجی ۱۰ نفره را وارد دروازه حریف کند. عباس زاده با به ثمر رساندن سیزدهمین گل خود در این فصل در فاصله تنها ۵ دقیقه تا پایان بازی باعث شد تا این بازی پرحاشیه، با حواشی بیشتری ادامه پیدا کند و مرتضی غلامعلی تبار دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور، از زمین اخراج شد تا تیم شمالی در فاصله هزار کیلومتری از خانه با تک گل عباس زاده، به پیروزی برسد و برد بزرگ هفته را به دست بیاورد.

به این ترتیب نساجی با کسب هر سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان مجموع امتیازات خود را به ۳۱ رساند و در رده پنجم جدول در فاصله ۵ امتیازی تا صدر جدول قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان نیز پس از این شکست همچنان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارد و فاصله چشمگیری با صدر جدول پیدا کرده است.
کسب سه امتیاز در روزی که نساجی تنها ۹ بازیکن در زمین داشت برابر نفت مسجد سلیمان در خارج از خانه نشان می دهد که این تیم پرهوادار مازندرانی پس از سالها چهره یک مدعی صعود به لیگ برتر را دارد. ساکت الهامی در این بازی اولین حضور خود روی نیمکت نساجی را تجربه کرد تا اولین حضور او با برد بزرگ قائمشهری ها همراه شود.